analytics

vrijdag 31 januari 2020

word snel beter...

Dag bloggers,

Het weekend staat weer voor de deur en het zit weer goed vol... Ik begin meteen in mijn ateljee maar krijg vandaag een beetje hulp van een leuke vriendin... Vanavond hebben we personeelsfeest en dochter Laura en ikzelf staan er met alcoholtesters om de feestvierders veilig naar huis te laten gaan. Heb mij weer te laat beseft dat ik dan echt tot het laatst moet blijven... Altijd wel fijn maar toch best vermoeiend. Zeker als je weet dat we achteraf nog een stevig ritje huiswaarts moeten doen... Misschien volgend jaar toch eens passen voor deze klus...

De afgelopen weken maakte ik weer een hele serie beterschapskaarten. Heb die regelmatig nodig voor op 't werk en ook privé. Och, het doet toch altijd goed om een kaartje te krijgen als je ziek bent...

Hier meteen een hele serie... Lijken allemaal op elkaar maar toch ook weer net iets anders...

Papier: Bazzil en Action
Stempel: Craft emotions
Pleisters, snorren en lippen: Paper Smooches





 


Fijn weekend allemaal!
Ik zal er hier eens invliegen... 

2 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een toffe kaarten, lekker stoer!
En tja, soms realiseer je je te laat wat een bepaalde taak eigenlijk voor consequenties heeft.
Hopelijk is het een leuk feest en heb je voldoende energie tot het einde.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Heel leuke kaartjes, lekker snel en je hebt een boel op voorraad!
Goed weekend!