analytics

maandag 3 februari 2020

Jana

Dag bloggers,

Wat is het toch raar om een maandag te beginnen zonder taart... Moet toch eens uitzoeken of het niet mogelijk is om hier iets aan te veranderen... Het is nog maar de 2de keer dat ik geen taartkaart toon, en ik mis het nu al...

Dus gaan we vandaag maar van start met een geboortekaartje. Dit was voor Jana... Ik kreeg het origineel te zien en maakte het heel graag na om de ouders te feliciteren.

Papier: Bazzil
Cirkel: Spellbinders
Vosje: Marianne Design
Vlinders: Memory Box
Stippellijntje: Paper Smooches
Letters: Craft Emotions

De egeltjes ontbreken want die had ik niet zo klein...



4 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superlief kaartje Nancy en ik kom net van bij Martina die voor vandaag ook een geboortekaartje heeft met dat lieve vosje van MD.
Fijne werkweek.
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Oh wat een superlift van het originele geboortekaartje. Daar houd ik van en de ouders zullen het ook wel heel leuk vinden!

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke lift van het geboortekaartje! Het origineel was al leuk maar zelfgemaakt natuurlijk helemaal super!!

Ellen zei

Zo cute dit kaartje!