analytics

zaterdag 22 februari 2020

Gelukkig nieuwjaar van Vinz en Lex

Dag bloggers,

Wat was dat nu? Gisteren ben ik om 5u in mijn ateljee begonnen... Baby 2 komt heel snel na baby 1 dus ook dat project moet klaar geraken.
Eva en Noah waren er ook, dus het was weer een lekker gezellige vrijdag! En wat gebeurt er dan? Dan vergeet ik gewoon een bericht te plaatsen... tja... Kan gebeuren zeker?
Dus krijgen jullie er vandaag ééntje van mij.

Ik wil iedereen die op mijn kerstkaart van gisteren reageerde heel erg bedanken. Zal proberen om dit weekend ook een keer bij jullie langs te komen...

Mag ik dan nog even een laatste serie nieuwjaarskaartjes op jullie loslaten? Dat was ik in januari eigenlijk een beetje vergeten...
Toffe nonkel Manuel van Vinz en Lex, de olijke tweeling die ik al een paar jaar volg (of zij mij) wou graag nieuwjaarskaartjes sturen met zijn oogappels op. De mama van de tweeling gaf mij toestemming om hun foto's op mijn blog en fb te zetten, dus GDPR-gewijs is dit bericht helemaal in orde.
De kaartjes op zich zijn misschien niet zo spectaculair maar ik maakte de kaart steeds een beetje in functie van de foto... Ze draaien tenslotte om de jongens, dus die mochten er een beetje uit springen...

Papier: Bazzil en Action
Tekststans: Craft Emotions





En nu snel terug aan het werk, de allerlaatste hand leggen aan 130 kaartjes. Daarna de doosjes nog afwerken en vullen. Morgen is ook thema 2 helemaal klaar!!

3 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een leuk idee kaartjes met die foto's! Erg mooi gedaan! Groetjes Marijke.

Enny zei

Wauw, jij hebt het nog erg druk dit weekend ! En wat vrolijke kaarten met die "olijke tweeling", tof gedaan ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

130 kaartjes? Wow, succes! De kaarten die je vandaag laat zien zijn ontzettend gaaf!