analytics

vrijdag 7 februari 2020

geboortekader voor Vinn

Dag bloggers,

Vrijdag en omdat dochter Caroline sinds deze week terug aan het werk is na haar bevallingsverlof, hebben we hier vanaf nu 2 kindjes in plaats van ééntje... Ik moet me een beetje haasten want ik hoor Eva boven al geluidjes maken...

Eigenlijk gingen kaartenmaatje Sandrine en ik vandaag naar de knotsgekke kaartenbeurs maar omdat er deze week een klein beetje paniek ontstond omdat baby 1 zich te vroeg zou aankondigen, blijven we toch maar thuis... Sandrine is vorige week al komen helpen en ze vond het zo fijn dat ze zich ook nu weer spontaan heeft aangeboden om terug mee te komen doen... Fijn toch, zo'n kaartenmaatjes...
En ik ben er zeker van dat Eva ook nog mee wil helpen, dat wordt dikke pret vandaag!!

Dus hier snel een blogberichtje want ik denk dat er ééntje naar beneden wil komen...

Noch voor Vinn geboren werd, was zijn oma al komen vragen of ik voor hem zo'n leuke geboortekader wou maken... Uiteraard... maar het is altijd wel vol spanning afwachten hoe het kaartje er uit gaat zien...
En toen stond ze er... een week voor Kerstmis... en of het zo snel mogelijk kon... Tja, dan doen we dat toch... Het was even zoeken om de juiste kleur papier te vinden... en toen ik dit blad bij Inge vond, was ik er zeker van dat ik er zo al thuis had liggen... Maar toch voor de veiligheid nog maar ééntje mee genomen... Ik kleurde het nog bij met distress om het juiste effect te krijgen...

Papier en eucaliptustakje zijn van Alexandra Renke
Papier letters: Bazzil
Letters: Die Namics
Kader: Ikea




Ik denk dat ik boven maar eens ga kijken... Er wordt volop muziek gemaakt! ;o)

2 opmerkingen:

Sarah zei

Al je post van deze week bekeken. Mooie creaties weer. Het 🦊 vind ik super. De kaart met hondjes is heel tof gemaakt. En zoveel baby's rondom je heen, je hebt er ( leuk ) werk aan. Veel plezier op de oppas dag!

Jantine zei

Mooi geboortekader weer, Nancy. En je dagdroomkaartje is ook schattig. Tja, babies moeten niet ineens eerder komen, dan klopt je planning niet meer...succes!
Fijne oppasdag!
Groetjes
Jantine