analytics

dinsdag 11 februari 2020

Willem

Dag bloggers,

Ik vertelde het al eerder dat ik voor mijn collega's kaarten maak als ze een veelvoud van 5 jaar in dienst zijn. Dit is gekomen op vraag van de personeelsdienst. Nu is dat toch een jaarrond lopende opdracht van steeds terugkerende kaarten. En het voordeel is dat ik maar om de 5 jaar een nieuw ontwerp moet maken... Ik denk dat ik nu aan het 7de of 8ste jaar bezig ben... Maar er is 1 manager die voor de mensen van zijn team nog een extra kaart wil en dat mag elke keer iets anders zijn... tja, da's altijd even de inspiratie van het moment afwachten...
Voor Willem werd het deze..

Papier: Bazzil en iets uit een boekje dat ik een keer 2dehands kocht...
Cijfer en letters: Memory Box


3 opmerkingen:

Jantine zei

Geweldig dat er aandacht is voor mensen die 5 jaar of een veelvoud daarvan in dienst zijn! En dat er dan van die mooie kaarten gegeven worden. Leuke opdracht, denk ik. Je maakte er in elk geval weer iets moois van!
groetjes
Jantine

Enny zei

Oh, da's heel tof, om de 5 jaar wat extra aandacht ! En je kaart is super ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Dat is een leuk idee! Je zou bijna in dienst blijven om weer na 5 jaar een kaart te mogen krijgen! Willem boft met deze kaart..