analytics

woensdag 26 februari 2020

Kleurenkaartenteam schakel 2 - pistachegroen en lila - Falalalala...

Dag bloggers,

Dagje verlof... om half 6 wakker en meteen denken aan mijn blog... Ik ging het vervolg op mijn kaart van gisteren posten... 
Maar... Oeps.. Was het vandaag geen KKT? En nog geen kaart gemaakt? Geen nood, snel even mijn ateljee in duiken... 
En hier zijn we er al mee, zie...
Ik liet me even inspireren door mijn kaart van gisteren.. Een lama kon er niet bij op want dan had ik bruine tinten nodig... 
Deze leuke schudkaart heeft al meteen een bestemmeling want er is er deze week nog ééntje jarig... 
Met dank aan Martina om ons de juiste tinten van het pistachegroen te bezorgen zo zijn we terug helemaal mee... 


Straks probeer ik mijn blogrondje te maken, als het niet lukt, dan zeker morgenvroeg... Want ik ga een dagje op stap met kinderen en kleinkinderen... en vanavond nog een ziekenhuisbezoekje...

Nu jullie allemaal langs komen vandaag, wil ik toch al een eerste oproep lanceren aan zij die naar Arts Specialy komen en blogmaatjes willen ontmoeten... Spreken we ook deze keer weer af zowel zaterdag als zondag tussen 15 en 16u aan de banken in het tweede deel van de beurs?
En maken jullie ook deze keer weer een naambadge met onze leuke smiley? Laat gerust weten wie we dit jaar weer allemaal gaan ontmoeten.



Willen jullie iedereen van het KKT een bezoekje brengen en een reactie achter laten? Da's altijd fijn voor de deelnemers. 
Hier de hele lijst van deze maand:

1.Anita van Deur10.Gerrie19.Sarah- Syriandertje
2.Ger Janne11.Margreet20.Linda T
3.Caroline12.Laurespage21.Grietje's Kaartenhoekje
4.Crea Nancy13.Nicole22.Colien
5.Nelleke14.Martina's kaartjes23.Karin
6.Jantine15.Femminde24.Annemarie en Merit
7.Rosina16.Claudia25.els van herck
8.Nancy- tisallemaalhandwerk17.Marijke26.ingrid
9.Marfien18.Diny27.Petra

22 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

En dat doe jij even 's ochtends vroeg...whaaaa wat zijn wij een stel treuzels, weken doen we er over het verzinnen en uitzoeken van papier is alleen al een heel werk....
Super leuke kaart!!!
Veel plezier vandaag met de kids en kleinkids.
Liefs Annemarie en Merit

Anita van Deur zei

Prchtig is de kaart en zo gaat dat soms, fijne dag van daag
Groetjes, Anita

Nicole Parmentier zei

Half 6 op je vrije dag!? Jhee dan draai ik me nog een keer om hoor, zelfs op KKT dag ha ha. Maar je kaart is een leukerd, je wordt meteen vrolijk als je al dat Falalala leest. Veel plezier met de kinderen vandaag!

martina's kaartjes zei

ai ai ai, zo vroeg op, en dan meteen stress ? Dat is niet zo goed voor je gezondheid als je het mij vraagt. Een leuk kaartje werd het in ieder geval wel, geslaagd
blij dat je er deze maand (weer) bij bent !
grtjs,martina
x
geniet nog van je dag

Rosina zei

Heel mooi kaartje heb zo in de vroege morgen gemaakt met deze leuke kleurtjes voor het KKT,en dan nog wel een schudkaartje...KNAP gedaan Nancy
en veel plezier vandaag met je kids en kleinkids...
groetjes Rosina

Marfien zei

Zo te zien aan je kaart, zingend je bed uit, echt leuk idee
Hopelijk kunnen we de badge gebruiken, het C. virus is al dichtbij . . .

Linda zei

Hoi Nancy,

Wat ene leuke schudkaart!
Enne die lama had er best bij gemogen hoor, ik heb ook een vosje gestempeld;)
Groetjes, LindaT

Margreet zei

Jij gaat optimaal van je vrije dag genieten, begrijp ik. Je kaartje is gaaf geworden. Je lamakaart hieronder is ook superleuk.
xxx Margreet

Marijke zei

Wat een leuk kaartje en wat een leuke stansen zijn dit! Super mooi gedaan! groetjes Marijke.

Jantine zei

Toffe kaart, Nancy. Knap dat je die vanmorgen vroeg nog gemaakt hebt! En leuk dat je al een bestemmeling hebt.
Helaas voor mij dit jaar geen Art Specially...
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een leuke kaart heb je nog snel even gemaakt Nancy!
Groetjes Diny

Petra-loves-paper zei

Ik lees altijd vol bewondering hoe jij er toch telkens weer 's morgens vroeg zo'n fantastische kaart uit weet te persen, schitterende KKT kaart, groetjes Petra

Colien zei

Mooie kaart in de KKT-kleurtjes, knap hoe dat zo last minute voor elkaar krijgt.
Wij gaan zondag naar Art Specially, misschien zien we je daar?!
grtz Colien

Mieke zei

Wat een mooie kaart is het geworden! ❤

GerJanne zei

Hoi Nancy,
grappig dat jouw kaart ook op het laatste gemaakt is. Ik had het niet op mijn blog gezet, maar de mijne was laat door tijdgebrek en vanmorgen om half 7 gemaakt in een half uur. Als je het idee maar hebt kan het snel gaan.
Je kaart is enig en de lama had misstaan voor het KKT.
Of ik de badge maak weet ik niet, maar ik kom op zaterdag en ik lijk nog steeds op mijn foto (hoorde ik vandaag)

Grietje zei

Zoo dat heb je vlot in elkaar geflanst. Prachtig resultaat.

Groetjes Grietje

Nancy Soetaert zei

wat een leuke vrolijke kaart voor het KKT!
we zien mekaar zeker en vast in Nijkerk, met of zonder badge! Ik ben al aan het aftellen...
Nancy

Sarah zei

Super leuke kaart. Was het een toffe dag?

Femminde zei

Dat je toch nog tijd hebt gehad voor een kaartje. Super!! Hij is mooi geworden.
En ja , geen tijd voor de art specially. Ik ben aan het werk. Maar geniet ervan als het zover is.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Creatiels zei

Olalala, een leuke kaart is het geworden. En soms komt inspiratie uit een totaal andere hoek dan verwacht. Veel plezier met het shoppen. We zien elkaar in Nijkerk
Groetjes
Els

gerrie zei

Dat je zomaar ineens een kaart kan maken, super zeg. En hij is nog mooi ook, knap gedaan.
Enne ik ben ook in Nijkerk, wat een gaaf idee.
Groetjes, Gerrie.

Nelleke zei

Poeh poeh, wat heb jij een energie. Ik zag je geboorte project, las dat je er nog een had, en met de derde begint.
Schud even ene leuk KKT kaartje uit je mouw. En ja wij gaan ook naar de beurs, we gaan zaterdag! Jou badge zal ik kijken wat ik er mee kan doen. Wie weet tot zaterdag de 14e. groetjes, Nelleke