analytics

donderdag 13 februari 2020

52 weeks to Christmas - fijne kerst

Dag bloggers,

Het wordt nog een laatste drukke werkdag, ik denk dat ik maar wat vroeger vertrek... Aan de wekker lag het niet, die heb ik afgezet voor hij moest aflopen. Stel maar dat ik al héél lang wakker ben... maar toch wel uitgerust... Zoonlief daarentegen... Toen ik hem wakker riep, was het eigenlijk al te laat... Dan maar snel hem met de auto naar de bushalte gebracht en toen we daar aankwamen, zagen we de bus al aankomen. Hij heeft een spurtje moeten doen van de zijstraat tot de bushalte maar ik zag ze nog stoppen, dus net op tijd weggeraakt... tja, gelukkig zijn er nog vroege wakkere mama's hé?

Zal ik toch nog eens een kerstkaartje tonen op donderdag? Deze maakte ik in combinatie met een bijpassend doosje...

Papier: Bazzil, Action en Jen Compen
Engel: Alexandra Renke
Doosje: Lawn Fawn
Tekst: Craft Emotions



13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O, ja dat herken ik nog wel op het allerlaatste moment werd de bus of trein gehaald, waar zouden ze zijn zonder moeders. Je kaart is heel mooi, vind de kleurtjes prachtig en heel leuk met bijpassend tasje.
Fijne dag groetjes Anita

Caroline Cards zei

Heel leuk en wat een lief engeltje!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met dat schattige engeltje en dan ook nog eenzelfde tasje erbij
groetjes ellen

Jantine zei

Heel feestelijke combinatie, Nancy. En dat engeltje vind ik altijd zo lief.
Jouw zoon boft maar!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Jij was vanochtend een engeltje voor je zoon Nancy! Leuke kaart met tasje erbij.
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Ik dacht even dat het een Valentijnskaartje was met een kleine cupido maar als kerst kaartje is hij ook heel erg leuk. En ja, wat kunnen die kids luieren hè, als ik mijn oudste zou laten liggen dan ligt hij om drie uur 's middags nog in zijn bed!

Enny zei

Wow, een heel mooie kaart en doosje ! Ja, wat zouden ze zonder de mama zijn hé ! :)) Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel lief dit doosje met bijpassende kaart Nancy. Chique uitstraling hebben beide met dat vleugje glans.
Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda (52WTC)

Marijke zei

een mooi kaartje en een mooi doosje erbij! heel sjiek vind ik het! De kindertijd hebben we al een poosje achter ons, dus we worden wakker als het ons uitkomt!haha! Ook heerlijk! fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaartje en doosje...Ja moeders hebben niet zo veel rust op bed, die liggen altijd al met 1 oog open...
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje met dat lief engeltje erop en ook nog een super leuk bijpassend tasje...KNAP gedaan!!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

!neke zei

Wat een leuke set is dit !
Groeten Ineke
DT 52WTC

martina's kaartjes zei

helemaal leuk kaartje !
fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
grtjs, martina DT 52 WTC