analytics

donderdag 20 februari 2020

52 weken voor kerstmis - Kerstroos

Dag bloggers,

Vannacht heb ik wat slaap ingehaald. Lekker vroeg mijn bed in en geslapen tot... het licht in 't midden van de nacht ineens aan sprong... Ik wist niet wat er gebeurde maar we hadden blijkbaar stroompanne gehad van half 11 tot kwart voor 11. En toen ging het licht aan. Gelukkig maar want mijn klokradio was ineens op 0.00u gesprongen. Dus heb ik die terug ingesteld en ben meteen daarna terug in slaap gevallen. Maar goed ook want ik ben pas wakker geworden toen ik muziek hoorde. Stel dat ik het niet gemerkt had vannacht, dan had ik me heel waarschijnlijk overslapen...

Het is nog steeds op donderdag 52 weken voor Kerstmis en ik heb nog een kerstkaart om te tonen... Deze kerstrozen sloegen nogal in en ik maakte ze dan ook voor mijn mama en 2 schoonmoeders én ook eentje voor een nicht... Dit waren helemaal géén snel-klaar-kaartjes hoor!!
En vandaag krijgen jullie ze te zien.

Papier: Bazzil
Bloemen: Memory Box
Tekst: Marianne Desing


15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nancy, wel fijn dat je weer in slaap gevallen bent mij lukt het dan niet meer.
Fijne dag groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart Nancy, en inderdaad een heel werk al die bloemen draaien en opelkaar passen.
gelukkig dat jij even wakker werd, anders had je nu nog heerlijk in dromen land geweest..
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Rosina zei

Dat is ee mmoi chique kerstkaartje Nancy..prachtige bloementoef met die poinsettias en de tekstsatans zo in 2 kleurtjes past daar perfect bij...
Fijn dat je een goede nachtrust heb gehad...dan kun je weer een dag lekker vooruit...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en die bloemen zijn prachtig!
Fijn dat je weer wat hebt bijgeslapen.
groetjes, Caroline

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart met al die bloemenpracht, kan me voorstellen dat die in de smaak vielen!
gelukkig dat je wakker werd na de stroompanne én nadien nog weer kon slapen!
Fijne donderdag
Nancy 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de kerstrozen, die zijn ook mooi.
de tekst met kerst heb ik vandaag ook op mijn kaartje staan
groetjes ellen

Suzan zei

Mooi kaartje heb je gemaakt met de mooie bloemetjes!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een mooi stijlvol kerstkaartje Nancy!
Groetjes Diny

Enny zei

Oh, wat een prachtige kaart ! Wij hadden vorige week ook een stroompanne, werd 's nachts wakker,en er was nergens licht. Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie kerstkaart Nancy. Schitterend zoals je in de hoek die bloem opgebouwd hebt en ook een mooi effect dat dubbel gestanste woord. Fijn dat je na de schrik toch terug in slaap viel én je niet overslapen hebt :)
Leuk dat je erbij bent bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda (52 WTC)

marian zei

Wat een schitterende kerstkaart, en ja de kerstrozen zijn prachtig.
groetjes van Marian.

Marijke zei

Een heel mooie kerstkaart met al die mooie kerstbloemen!Ik weet wat een werk dit is om mooie volle bloemen te krijgen en ze ook nog eens goed op te plakken. Maar je hebt het klusje goed geklaard! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Jantine zei

Prachtige kaart, Nancy. Ik kan me goed voorstellen dat die bewondering oogstten. Een heel werk om die poinsettia's allemaal op te bouwen.
En wat een geluk dat je wakker werd en ontdekte dat je wekker niet goed stond, anders had je vanmorgen een probleem gehad...
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Angelique zei

Prachtige,elegante kaart met de kerstbloemen. Gelukkig dat je wakker werd en je wekker nog goed kon zetten.
Mooie kaartjes nav het geboortekaartje van Frans.
lieve groetjes Angelique

martina's kaartjes zei

een leuke klassieke kaart
fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC