analytics

maandag 10 februari 2020

in de wolken

Dag bloggers,

Wat een weekend, wat een weer... 
Deze blog programmeer ik even voor op zondagavond omdat ik morgen met de storm heel vroeg mijn man naar zijn werk ga brengen... 
Op dit moment houdt het hier lelijk huis... Storm en onweer... En het was daarstraks beginnen binnen regenen... 
Ik heb dus mijn 2 mannen terug uit hun bed gehaald en ze hebben hier samen een lek gedicht. Ik had ervoor samen met zoon Yannick al handdoeken gelegd, maar het water liep in straaltjes naar binnen... Vorig jaar kregen we nieuwe ramen en blijkbaar is er ééntje langs buiten niet goed genoeg dicht gemaakt... De ramenman was al eens langs gekomen om het te herstellen maar nu regent het terug binnen... met als resultaat dat iedereen hier terug klaarwakker is... De wekker loopt af om 4u, dus hoog tijd om terug te gaan slapen. Manlief checkt nog even de buienradar en ik stuur nog een kaart in jullie richting... 

Voor het DT van in 't woefke deze maand hebben we als thema dat 'met 2 alles veel leuker is'... En omdat het bijna Valentijn is, laat ik deze twee leukerds in de wolken vliegen... Ze laten hartjes in het rond vliegen en schieten hun pijlen af... Benieuwd wie hun doelwit is... Zijn jullie de gelukkigen? 

Papier: Bazzil
Kuikens: Stamping Bella
ingekleurd met Copics
Wolken: Gummiapan
Kader: Lawn Fawn


Ik hoop dat jullie de storm goed doorstaan, niet wakker hebben gelegen van het onweer en vooral dat niemand van jullie schade heeft of andere ongemakken... 
Fijne werkdag! En als je niet buiten moet, blijf dan maar veilig binnen... 

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een schattig en liefdevol kaartje!
De storm is hier gaan liggen, het waait nog wel, maar storm nee...
Ik ben vanmiddag na net slapen weer op weg, maar ik hoef gelukkig niet zelf te rijden!

Rosina zei

He wat naar dat je een lekkage heb aan het raam Nancy, daar wordt je echt niet vrolijk van zo laat op avond...
en dan hoop ik ook dat je goede start heb gehad vanmorgen ..het gaat hier nog heftig tekeer hoor..
Je kaartje is een lieffie..zo schattig die kuikentjes op die wolkjes
TOP!!!

groetjes Rosina

Enny zei

Wat een schattig kaartje, heel tof ! Oei, een lek, da's niet plezant... wij zaten vannacht zonder elektriciteit, zelfs de straatverlichting was uit. Groetjes, Enny