analytics

dinsdag 18 februari 2020

big sister

Dag bloggers,

Het thema van het DT van 'in 't Woefke' deze maand staat in teken van 'met 2 is het altijd leuker'. Toen ik deze stempels zag, wist ik meteen dat ik ze wou hebben... Vorig weekend zag ik dat Inge ze binnen had, dus heb ik ze meteen mee genomen en er deze leuke kaart mee gemaakt... (er volgt er nog ééntje, maar die hebben jullie nog te goed)

Toen Eva grote zus werd, waren ze er nog niet, anders had ik deze zeker voor haar gemaakt...

Papier: Bazzil
Stempels: Stamping Bella
ingekleurd met copics
Snijmal cirkel: Avery Elle
Hoekpons
pareltjes en sterretjes uit voorraad


4 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een toffe stempelset! Heel lief kaartje, Nancy!
Groetjes
Jantine

Cinderella zei

Wauw kei gaaf gedaan zo schattig

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX
https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/

GerJanne zei

Wat een schattig kaartje!

Ellen zei

Wat een lief kaartje!