analytics

woensdag 5 februari 2020

Geboortekaartje voor Basiel

Dag bloggers,

We zijn nu toch bezig met geboortekaartjes, dus laat ik er nog ééntje op jullie los... GerJanne gaf als reactie dat ik met het kaartje van Leonie snel klaar was... Wel, dit compenseert dat even... Hier ben ik toch wel een poosje mee bezig geweest...

Voor Basiel maakte ik de doopsuikerdoosjes (en die zie je hier) maar de kaartjes lieten de mama en papa maken met een foto van hun hondjes... Daar zijn ze nu blij mee want ondertussen is Marie, de oudste van de twee vorige week overleden...

En zo'n leuke geboortekaart, vraagt dan ook om een leuke kaart om te feliciteren. Mama Sofie was lang mijn directe collega maar net voor ze zwanger was, is ze ergens anders gaan werken... De papa van Basiel is nog wel een collega van me, dus hoor ik nog regelmatig wat van hen...

Snijmal doosje, wiegje, tak, bloemen, hondjes, letters: alles van Memory Box
Snijmal gras: Die Namics




4 opmerkingen:

GerJanne zei

Hahaha, ja, dat is nogal een verschil. Deze is (ook) heel leuk!! En als ik dan het originele kaartje zie heb je er heel leuk je eigen draai aan gegeven!
Echt een toppertje!

Enny zei

Oh, wat een prachtige kaart, zo schattig met die hondjes ! En de echte hondjes zijn ook zo lief ! Ja, een hondje verliezen is erg, tof dat ze er nog die mooie foto van hebben. Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Wat een geweldig leuke lift van het geboortekaartje, extra dierbaar nu één van de hondjes er niet meer is.

Jantine zei

Wat een gaaf geboortefelicitatiekaartje, Nancy! En die van Leonie is ook prachtig, maar wel anders :-)
Wel sneu dat een van de hondjes inmiddels overleden is.
Groetjes
Jantine