analytics

woensdag 22 januari 2020

1 + 1 = 3 - geboortekaart voor Louay

Dag bloggers,

Voor zij die bezorgd zijn: ja hoor, ik rust echt... van bed naar de zetel en omgekeerd... Gisteren nog 2 kerstfilms gezien, dat is voor mij puur genieten... Ik ben er bijna door (door de kerstfilms) haha!!

Vandaag krijgen jullie een geboortekaart die ik maakte voor mijn Marokkaanse poetsvrouw. Haar nichtje was bevallen en ze wou een leuke kaart voor haar en haar man... Hun namen mochten er op en zeker de naam van hun baby...

Poetsvrouw was in de wolken... Hopelijk de kersverse ouders ook...

Papier: Bazzil
Konijnen: Marianne Design
Letters: Memory Box




4 opmerkingen:

Sarah zei

Schattig!

Jantine zei

Heel schattig. Veel plezier nog met de kerstfilms!
Groetjes
Jantine

Crealin zei

Vast en zeker :-)

GerJanne zei

Ah wat enig!! Snap dat je poetsvrouw er blij mee was!