analytics

zaterdag 11 januari 2020

Lien en Stefan getrouwd

Dag bloggers,

Hier zie, weer een berichtje op zaterdag...
Vandaag is het ook weer lekker druk, dus deze heb ik gisteren voorgeprogrammeerd... Op het moment van het verschijnen van mijn blog, zit ik al bij de kapper, daarna even snel naar het bouwsalon want ik denk dat we dit jaar mijn ateljee gaan verbouwen en we moeten daar een firma contacteren voor een prijsofferte...
En daarna is het Noah's babyborrel...

Lien en Stefan gingen trouwen en de vriend van onze jongste dochter mocht naar het feest. Hij vroeg of ik voor hem een kaart kon maken.
Hij had de uitnodiging bij en die was vrij strak, dus ook mijn kaart... Kraft en roze, vond het wel een leuke combo... Hebben we die al een keer gehad bij het KKT? Misschien eens een ideetje!!

Papier: Bazzil
Letters: Crafters Companion
Ampersand: Paper Smooches
Hartjes: Memory Box



Een fijne zaterdag!!

1 opmerking:

martina's kaartjes zei

Leuk kaartje, succes met de drukte
grtjs,martina
x