analytics

maandag 27 januari 2020

een kaart en een taart 275 - Alivia 1 jaar

Dag bloggers,

Bij het kijken in mijn fotoarchief, kwam ik vorige week nog een kaart tegen die bij een taart hoorde... Maar ik had de foto's van de taart niet... Die heb ik dan bij Elise opgevraagd en zie hier... Toch nog een extra taart met kaart...

Alivia werd 1 jaar en kreeg een feestje in goud en wit... Daar hoorde uiteraard een taart bij... én een pletstaartje... én koekjes. Die maakte Elise maar al te graag. En dus ook van mij een kaartje er bij.

De mama van Alivia zat vroeger bij dochter Caroline in de klas en haar papa was onze kinderarts... Blij weerzien was het dus...

Hier dus een tweede poging om voorlopig de laatste taart en kaart op jullie los te laten... Hopelijk komt er toch nog een vervolg op...





Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

1 opmerking:

GerJanne zei

Dat is zeker heel gaaf! Deze taart was niet zo moeilijk om te toveren tot en taart! Mooi die lijntjes die dan verbinden tussen mensen..