analytics

donderdag 2 januari 2020

52 weeks to Christmas - Happy Mice

Dag bloggers,

We zagen nog geen sneeuw en ijs maar in onze verbeelding hoort dat er wel bij rond deze tijd van het jaar...
En in de kerstfilms die ik de afgelopen weken zag, komt het wel allemaal voor...
Deze muisjes van Lawn Fawn inspireerden mij tot het maken van een leuke set kaarten voor het DT van december.
En ja, ik ben wel wat laat met het posten er van maar dat komt omdat het de afgelopen tijd zo super druk was hier.
En ik heb zo'n hele wachtrij met kaarten staan om nog te tonen...

Deze twee leukerds schaatsen mooi naar elkaar toe op de vijver en kunnen daarna neuze-neuze doen... Kennen jullie dat nog? Ik deed dat vroeger altijd met mijn papa...
Ze voelen zich er wel happy bij, dat zie je meteen hé?

Papier: Bazzil
Stempels en snijmallen: Lawn Fawn
ingekleurd met Copics


12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ze zijn schattig je muisjes op de slider kaart net echt, mooie frisse kleur de sneeuw heb ik ook wel gemist, fijne dag gewenst, groetjes, Anita

Jantine zei

Hele leuke slidercard, Nancy! Die muisjes zijn schattig.
Geen sneeuw hier inderdaad, maar gisteren was het toch behoorlijk koud. Wij hebben gewandeld, nauwelijks iets van het landschap gezien door de mist. Heerlijk daarna aan de warme chocomel!
Fijne dag, groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

tof kaartje Nancy!
Voor mij hoeft sneeuw niet hoor, mooi als het er net ligt, maar al die ellende op de wegen...
groetjes
Nancy

gerrie zei

Je had vast een leuke en vrolijke papa dat je je dit nog herinnert.
Schattige muisjes en vrolijke kaart en weer een heel blij verhaal.
Groetjes, Gerrie.

Enny zei

Oh, wat een toffe kaart, zo schattig met die muisjes ! Nogmaals van harte de beste wensen voor 2020 ! Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

wat een lief kaartje ik vind de muisjes ook zo schattig
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Zou leuk zijn beetje vorst en sneeuw, maar het is hier grijs en nat!!
Wat een lieverds zijn er aan het schaatsen op jouw ijsbaantje.
Leuke kaart!!
Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
De beste wensen voor 2020
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Je@net zei

Wat een super leuke slider kaart is dit, Nancy!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar Nancy. Wat een leuke slider-card met die lieve muisjes. Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52WTC

marian zei

Een schattig winters kaartje met de muisjes. Ja heerlijk hè die kerstfilms, ik ben er ook fan van, en ik wens je nog het allerbeste voor 2020.
Groetjes van Marian

Margo zei

Hoe schattig Nancy, echt een heel leuke kaart ! Ik wens jou een relaxed 2020 toe x
Liefs
Margo

martina's kaartjes zei

grappig en leuk kaartje is het zo geworden
fijn dat je er deze week weer bij bent,
nog een gezond, creatief 2020,
grtjs,martina DT 52 WTC