analytics

donderdag 23 januari 2020

52 weeks to Christmas - warm winter wishes

Dag bloggers,

Afgelopen maanden had ik helemaal geen tijd om kerstkaarten te maken. Ik heb dus gewoon mijn voorraad van vorig jaar er bij genomen en deze verstuurd. Gelukkig had ik nog genoeg stock om iedereen een leuke kaart te bezorgen. Maar voor sommigen maakte ik een uitzondering.
Deze ging naar mijn kaartenvriendin Martina... Gewoon omdat zij een speciale band met elanden hebben en ik deze had gespot. Ik heb hem speciaal voor hen mee genomen en heb er deze kaart mee gemaakt.
En hout op een kaart doet het altijd goed... Ik ben er in elk geval fan van...


10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Nancy!!
Groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

Daar zal Martina blij mee zijn geweest, wat een prachtige houten eland heb je gebruikt, en hij komt mooi tot zijn recht op het rode papier.
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

GerJanne zei

Ik vind hem ook prachtig! Lief dat je hem speciaal voor Martina meenam.
Weet je trouwens dat ik mij ooit als volger bij je aanmeldde en dat jij (op mijn collega na, die me aanzette tot het blog) de eerste was die ik ging volgen...?

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met dat mooi hert erop
groetjes ellen

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje met dat leuke hert erp en Martina zal het zeker gewaardeerd hebben ...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

gerrie zei

Heel mooi die eland op dat rode papier.
Groetjes, Gerrie.

Jantine zei

Heel mooie kerstkaart, Nancy. Die houten eland is heel bijzonder. Leuk als je iemands voorliefde kent en er een kaartje mee kunt maken. En lekker dat je genoeg kerstkaarten op voorraad had.
Groetjes en fijne dag,
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi rendier speelt de hoofdrol op je leuke kerstkaart Nancy.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 Weeks To Christmas.
Lieve groetjes Miranda (dt-52WTC)

marian zei

Heel erg leuk deze kaart met de eland.
Groetjes van Marian.

Caroline Cards zei

Heel leuk met de houten eland!
groetjes, Caroline