analytics

zaterdag 18 januari 2020

rouwkaarten

Dag bloggers,

Terwijl ikzelf met manlief en al onze kinderen geniet van  een weekendje weg, krijgen jullie toch even een tussendoor-weekendkaartje... Gewoon omdat ik wat bij wil geraken met posten...
Vandaag is mijn man jarig, dus dubbel feesten op ons weekend... Maar zijn verjaardagskaart was nog niet klaar bij het maken van deze blog, die krijgen jullie later nog wel te zien...

Hier enkele rouwkaartjes die ik een poosje geleden maakte voor een workshop... Ik zette er deze keer eens geen tekst op. Mijn workshoppers kozen hier zelf voor...

Papier: Bazzil en Alexandra Renke
Bloemen: Tim Holz




Morgen het vervolg hierop... 

5 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi. Veel plezier!

Jantine zei

Mooie stemmige kaarten, Nancy.
Gefeliciteerd met manlief en veel plezier op het weekend.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Ja zulke kaartjes zijn ook nodig, weet dit toevallig uit ervaring en toen had ik niets in huis!En dan is het moeilijk een kaartje maken! Dit zijn mooie voorbeeldjes! Gefeliciteerd met je man, een gezellige dag maar! Groetjes Marijke.

Creatiels zei

Mooie kaartjes, helaas hebben wij ze soms nodig
Geniet nog van jullie weekend
Groetjes
Els

GerJanne zei

Heel mooie kaartjes zijn het! Proficiat met je man! En geniet snel verder!