analytics

donderdag 30 januari 2020

Tea is like a hug in a cup...

Dag bloggers,

Vandaag even geen kerstkaartje... Want er staat een projectkaart van mij op de blog van 'in 't Woefke'...
We maakten deze maand kaartjes rond winterse gezelligheid... Maar voor mij hoeft het geen winter te zijn om thee te drinken hoor, ik doe dat het hele jaar door...
Ik maakte deze kaart wel omdat ik een echte theeliefhebber ben. En dan bedoel ik niet van die zakjes die je overal in de supermarkt vindt... Maar wel van die lekkere losse thee die ik in Antwerpen in een super gezellige theewinkel ga kopen. Ik denk wel dat ik minstens 30 soorten in huis heb... Ook dol op thee, altijd welkom om eens mee te komen proeven...

Papier: Bazzil en Jen Compen
Stempel achtergrond: Arts Impression
Stempel: Marianne Design
Theepotjes snijmal: Memory box


1 opmerking:

GerJanne zei

Leuke theekaart! Hier hebben we in de buurt een theehuis, waar ze ook heerlijke thee verkopen en dat zeg ik, onverbeterlijke koffiedrinkster...