analytics

dinsdag 14 januari 2020

Een kaart bij een kadootje - varkentjes voor Ils

Dag bloggers,

Wat ik ook erg leuk vind, is om een kaart bij een kadootje te laten passen... En nee, het kan geen nieuwe rubriek worden om de taarten te vervangen want zo dikwijls heb ik dat nog niet gemaakt... En we geven ook niet elke week kadootjes hé?
Voor vriendin Ils vond ik afgelopen zomer enkele leuke varkentjes... Zij houdt erg van die beestjes en heeft zich voorgenomen om er zelf geen meer te kopen... Dus zoek ik er elk jaar zelf ééntje voor haar verjaardag. Omdat ze ook elk jaar een kerstboom zet met allerlei verschillende hangers in, vond ik dat deze leukerds niet konden ontbreken... En ja hoor, ik heb ze zien hangen!

Omdat ik al jaren dit papier had liggen om er voor haar ooit een kaart mee te maken, was dit de uitgelezen moment...

Papier: Bazzil en ?
JIJ-snijmal: Marianne
Gefeliciteerd: Boekenvoordeel




3 opmerkingen:

Jantine zei

Heel mooi en toepasselijk! Jammer dat je er geen nieuwe rubriek mee kunt vullen ;-)
Groetjes
Jantine

Enny zei

Oh, wat schattige varkentjes, en zo'n mooie passende kaart erbij ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Jhee hoe krijg je het bij elkaar gevonden. Echt een perfecte kaart bij deze koddige varkentjes!