analytics

woensdag 29 januari 2020

Kleurenkaartenteam schakel 1 - zwart en pistachegroen - happy birthday

Dag bloggers,

Jawadde... Als eerste opdracht voor dit jaar kan het tellen hé? Zwart en pistachegroen... GerJanne, wat een idee!! Maar wel een uitdaging!

Ik ben op zoek gegaan of ik papier vond in deze kleuren... en jawel...
Maar het ligt wel heel erg buiten mijn comfortzone... vliegen... bah!!
Toch probeerde ik er een leuke kaart mee te maken. ééntje mocht zelfs rondvliegen... Daarvoor combineerde ik 2 snijmallen die in elkaar passen...

De kleuren zijn op de foto toch niet helemaal precies wat ze in 't echt zijn maar ik vond dat deze pistachegroen het meest benaderden... Maar ja, over kleuren kan je eindeloos discussiëren hé?
Benieuwd hoe jullie ze interpreteren... Ik probeer straks bij iedereen langs te komen...


29 deelnemers zijn er deze maand. Benieuwd of jullie ze allemaal een bezoekje brengen... Reacties achter laten is altijd fijn voor iedereen...

1.Femminde11.Colien21.Yvonne
2.Nelleke12.Anita van Deur22.! neke
3.Marfien13.Rosina23.Crea Nancy
4.chantal14.Ger Janne24.Petra
5.Jantine15.Claudia25.Anita van Deur
6.Margreet16.Nancy- tisallemaalhandwerk26.Sarah- Syriandertje
7.Marijke17.Chantal S27.ingrid
8.Gerrie18.Grietje's Kaartenhoekje28.Martina's kaartjes
9.Margo19.els van herck
 
10.Laurespage20.Caroline
29. Annemarie en Merit

24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geweldig! Het papier en de leuke snijmal en dan de vlieg apart zo leuk Nancy.
Fijne dag groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

prachtig papier heb je gebruikt Nancy.
Inderdaad over de kleur valt altijd veel te zeggen en op de foto komt hij ook weer anders uit dan in het echt.
Liefs Annemarie en Merit

GerJanne zei

Ja, dat was zeker een klus om die kleur te vinden. Je kaart is toch erg leuk! En vliegen zijn ook niet mijn lievelingsdieren..hahaha..

Marfien zei

leuke kaart is het geworden, dit is toch puur natuur :-)

Nancy Soetaert zei

leuke sliderkaart, ondanks de vliegen (hou ik ook niet zo van in het echt...)
groetjes
Nancy

Petra-loves-paper zei

Nou, vooruit, voor deze ene keer hou ik ook van vliegen 😁 erg leuke KKT kaart, groetjes Petra p.s. nu moet je me toch eens uitleggen... Wat betekent jawadde 🤣 ?

Marijke zei

Een super leuk kaartje! Kan me voorstellen dat je niet van vliegen houdt want dat doe ik ook niet maar op je kaartje zijn ze wel erg leuk! Leuk die stans ook zo gebruikt! Ik vind het een top kaartje hoor! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Wat een gaaf papier met al die vliegen (al hou ik oook niet van ze). Superleuke kaart!
xxx Margreet

chantal zei

Wat een leuke kaart, die vlieg vind ik helemaal geweldig
Liefs Chantal

Claudia's kaartjes zei

Super kaartje voor de KKT. Heel mooi bedacht.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Jantine zei

Toffe kaart met die vliegen, Nancy. Tja, als het in de kleur is is het in de kleur, of het nou vliegen of andere beestjes zijn. Wel origineel! Leuk zo met die rondvliegende vlieg.
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Ja ook op google zie je allemaal verschillende kleuren bij pistachegroen. Maar je hebt in ieder geval een hele toffe kaart gemaakt!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Volgens mij bestaat er geen pistache-groen-politie dus ik keur hem goed. Ben normaal niet dol op vliegen maar deze zijn wel heel mooi!
Ik heb de challenge zelf even overgeslagen, vond het toch een wat lastige combinatie maar ik kom natuurlijk wel even kijken bij iedereen.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk kaartje in de KKT-kleuren! Al die bijtjes die rondvliegen, daar word je wel vrolijk van :)
Groetjes, Yvonne

www.thecreativeteacup.nl

gerrie zei

Superleuke kaart heb je gemaakt Nancy, en ach er zijn zoveel kleuren groen, ook op de foto hahaha.
Groetjes, Gerrie.

Rosina zei

Heel gaaf dit kaartje in deze KKT kleurtjes Nancy...Ik had ook moeite met de goede pistache groene kleur te vinden ...Maar het is helemaal geslaagd wat mij betreft

groetjes Rosina

Margo zei

Wat een leuke kaart !
Groetjes
Margo

!neke zei

Top kaartje !
Groeten Ineke

martina's kaartjes zei

Inderdaad, vliegen, ook niet direkt mijn favoriete beestjes yeak :)
Wel een geslaagd kaartje zo, leuk die spinner,
bedankt voor je deelname,
grtjs,martina

Creatiels zei

Leuk idee, een combinatie met twee mallen. Je moet er maar opkomen
Speciaal resultaat, en tja de juiste pistache kleur, is voor interpretatie vatbaar.
Bedankt voor je fijne commentaar op mijn Blog
Groetjes
Els

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Nancy..groetjes, Ingrid.

Caroline zei

wow mooi, groetjes Caroline

Sarah zei

Nu kom ik hier vliegensvlug voor ik mijn bed in kruip bij jou op bezoek.
Heel orginele kaart! X

Nelleke zei

Leuk joh, ja discussies kun je krijgen. Gewoon doen wat jij vind dat het dichtste bij komt. Als je maar plezier in het maken hebt en daarbij is het ene leuke kaart groetjes, nelleke