analytics

donderdag 30 juni 2022

elke donderdag een kerstkaart - Merry Christmas

Dag bloggers,

Gisteren had ik geen tijd meer om mijn kleurenkaartenrondje verder te doen, maar dat komt straks nog... Ik heb vanavond een workshop en moest nog alles voorbereiden... En toen was het ineens te laat... Maar ik kom zeker nog langs bij diegenen waar het gisterenmorgen nog niet kon... 

Tja, ik had vorige maand maar 4 kersttrui-kaarten gemaakt en er zijn 5 woensdagen... Komt dat even niet goed uit... Dus krijgen jullie er vandaag eentje uit de voorraad, de laatste kaart met het rendiergewei... 
Ben al benieuwd naar de nieuwe uitdaging van deze maand... 


Nu ga ik snel nog de beneden poetsen... Tot straks of morgen!




10 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

ik vind die stans zo leuk...
Succes met de workshop vanavond.
Groetjes
Nancy 52WTC

Caroline Cards zei

Leuk die tekst op het ruitjespapier!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het gewei op het leuke ruitjes dp meer heb je toch niet nodig
groetjes ellen

Ingrid's Scrapfrutsels zei

En zo heb je ineens een simpel maar zo leuk kaartje al klaar Nancy, altijd handig nog wat op voorraad. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid

marian zei

Een eenvoudige kaart maar daarom niet minder mooi, heel stijlvol met die gouden stans.
Groetjes van Marian.

Kaartenkraam zei

Erg leuke kaart, die tekst met gewei doet het goed op de schotse ruitjes!

groetjes van Ank

Jantine zei

Heel leuk met die ruitjes en dat gewei! En volgende keer maar 5 truien-kaarten maken dan ;-)
Fijn je weer te zien bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Angelique zei

Mooie kaart met het ruitjespapier en het gewei. Je KKT kaart is geweldig, wat goed gevonden en zo lekker vrolijk. Mij lukt het eigenlijk bijna nooit om iets te verzinnen.
lieve groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke stans is dat en het geruite dessin-papier geeft er een instant kerstgevoel bij. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Nancy.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

GerJanne zei

Wat grappig dat jij ook een tekststans hebt met een gewei!