analytics

dinsdag 28 juni 2022

buttonkaart voor Olivia 4

Dag bloggers,

Tweede werkdag vandaag en tweede buttonkaart... Ik wou er nog meer posten deze week maar morgen is het KKT en overmorgen kerstkaartendag... Vrijdag staat er ook al iets anders op de planning, jullie krijgen de rest volgende week wel weer... 

Deze kaart maakte ik samen met de vorige omdat de twee jarigen dezelfde week jarig zijn en elkaar toch niet kennen... 
Nu ik deze kaart post, besef ik ineens dat dit model echt wel goed is voor zo'n buttonkaart... Ik maakte er afgelopen weekend weer eentje... Dat komt ook later nog wel aan bod... 


En zoals Ellen gisteren opmerkte, passen de twee papiertjes wel heel erg goed bij elkaar... En die komen nu echt uit het allereerste papierboekje dat ik bij de grote winkel met de A (zoals Annemarie die zo grappig noemt) gekocht heb... Grappig dat je zo iets kan onthouden hé? De volgorde van alle andere boekjes ken ik helemaal niet meer hoor... 



2 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk ! Het is dan ook heel mooi papier en zeker voor een 2 en 4 jarige! X

Epie zei

Leuke kaart voor Olivia , mijn nichtjes zijn ok
gek op buttons op hun kaartje , fijne middag
Groetjes Epie