analytics

donderdag 9 juni 2022

elke donderdag een kerstkaart - warm wishes

Dag bloggers,

Wow, wat een leuke reacties op mijn tweelingkaarten van gisteren... Dat is toch altijd leuk om te lezen...
Vandaag alweer donderdag, mijn laatste werkdag van de week... Gisteren ben ik op tijd naar bed gegaan maar manlief had een lange klus en was pas om half 1 thuis vannacht. En 't was een nachtje met vervelende been, kuit- en voetkrampen... Dus niet echt doorgeslapen... Vandaag doe ik gewoon eerst nog verder met mijn klassement. Dat heeft mij gisteren ook deugd gedaan... haha!!

Ik schreef vorige week al dat ik meteen een serie van 4 had gemaakt, dus hier is nummer twee van de uitdaging van Annemarie en Merit... Ook hier maakte ik eerst de tui en zocht daarna papier dat er bij paste... Aan jullie uit te maken of die geslaagd is... haha! Ik heb in elk geval weer eentje bij de voorraad liggen... 


En dan hoop ik of tijdens mijn middagpauze, of morgenvroeg zeker bij jullie langs te komen... 

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Kei leuk is ook deze kerstkaart, mooie trui met de strikjes. Fijne dag liefs Anita

Caroline Cards zei

Wat leuk die strikjes op de trui en het papier past er goed bij! Leuke kaart!
Groetjes, Caroline

Sarah zei

Hij is zeker geslaagd. X

Creaellenknutselsite zei

ook deze is weer superleuk geworden met de leuke trui erop
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

oh wat vervelend die been en kuit kramp ik herken het!!!
leuke kaart heb je weer gemaakt met die lekker dikke trui.
Gezellig dat je erbij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Ook deze leuke slimline met lekkere warme trui is weer heel geslaagd Nancy.
Jammer dat je zo'n beroerde nacht had, sterkte vandaag.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kersttrui met die kleine strikjes Nancy. Dat is weer een leuke kerstkaart.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Hoi Nancy,
Nu weet ik toch niet meer of ik al gereageerd heb......
Je kaart is weer gezellig. Leuk met de trui, je zou het er warm van krijgen.
Groetjes Antje

Diny zei

Wat een lekkere warme trui op je kaart Nancy....die hebben we soms echt nodig he....leuk gedaan!
Groetjes Diny

GerJanneke zei

Hij is zeker heel leuk!
Een trui op een kaart doet het altijd goed..

Nancy Soetaert zei

ook weer een leuke 'warme' slimlinekaart!
Je tweelingkaarten hiervoor zijn ook leuk, superfeestelijk in deze kleurencombinatie!
Fijn weekend!
Nancy 52 WTC

marian zei

Een erg leuke kerstkaart met die mooie warme kersttrui.Goed geslaagd hoor.
Groetjes van Marian.