analytics

maandag 27 juni 2022

buttonkaart voor Emma 2

Dag bloggers,

Wat een weekend alweer! Vrijdag had ik me-time en buiten het tandartsbezoek en Eva en Noah van school afhalen, had ik de hele dag voor mezelf. En die heb ik dan ook in mijn ateljee doorgebracht. Ik heb weer enkele mooie dingen gemaakt, wel allemaal op verzoek, dus echt nieuwe dingen uitproberen, is niet gelukt... Zaterdag tweede poging, ook weer enkele zaken bijgewerkt, dringende verjaardagskaarten gemaakt... En zondag was een familiedagje. Eva en Noah waren blijven slapen en de meisjes zijn allemaal langs gekomen. Na de middag even over de braderij gelopen en daarna met zijn allen naar het verjaardagsfeest van 'de bomma' die 85 werd... 

Vandaag staat de buttonkaart voor Emma op het menu. Zij werd 2. Het is er eentje uit de reeks voor Monique met het jaarthema 'buttons op een kaart'. Er volgen er nog, jullie zijn gewaarschuwd... 



4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje voor Emma! Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje en wat een superschattig dp heb je gebruikt, zo leuk dat het in een andere kleur terug komt op de button
groetjes ellen

Diny zei

Zo te lezen heb jij een leuk weekend gehad Nancy!
Wat een leuke kaart voor Emma!
Groetjes Diny

Angelique zei

Mooie kaart, leuk met al die diertjes in zachte kleurtjes. Een heel druk maar gezellig weekend heb je achter de rug.
lieve groetjes Angelique