analytics

vrijdag 3 juni 2022

Lentefeest Thibeau

Dag bloggers,

Hier is het weekend vroeg begonnen... Noah gaat nu naar school, dus komt hij niet meer logeren op donderdag... En toen ik gisteren ging slapen, was het plan om zeker een keer niet te vroeg wakker te worden... Tot ik om 4u ineens klaarwakker was... Het feit dat manlief met een vervelende hoest zit, heeft daar misschien iets mee te maken... Soit, wakker is wakker en dan ben ik maar opgestaan. Heb al een beetje orde in mijn ateljee geschept want het is nog te vroeg om de ramen te beginnen wassen... Over 2 weken hebben we hier een tuinfeest voor de verjaardag van Elise en ik wil het huis spic en span hebben... Niet dat de mensen binnen moeten zijn, maar toch... Ik wil er op tijd mee beginnen... 
Eerst nog even een kaartje maken of misschien 2, om 9u gaan sporten, boodschappen doen en dan ga ik alvast de ramen boven zemen...

Vandaag krijgen jullie de kaart te zien die ik op vraag maakte voor het feest van Thibeau. Ik denk wel dat het voor zijn lentefeest was want hij deed dat samen met een vriend. De éne zijn communiefeest, de andere zijn lentefeest. Ze hadden samen 1 uitnodiging en die was wit met fel blauw. Ik speelde maar op zeker en heb op de kaart deze tekst gezet: Thibeau viert... feest

Het werd een pop-up-kaart en de sterrenboord zit vast met magneetjes... Als de kaart open is, kan de boord terug dicht.
Binnenin zit nog een geldflapje. Want dat krijgen pubers graag... 
Wat is die bal toch super leuk om te maken... Het heeft lang geduurd voor ik er mee aan de slag ging maar er volgen er zeker nog meer!

Papier: Bazzil en Action
Pop-up-bal: Karen Burniston








Fijn weekend allemaal! En tot maandag voor een nieuwe kaart!

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een schitterend kaartje is het! Fijne dag liefs Anita

Sarah zei

Wauw, verrassende binnenkant. Mooi in blauw . X

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje zo leuk met het pop up gedeelte leuk dp heb je gebruikt
groetjes ellen

GerJanne zei

Ik weet wat communie is, maar lente feest? Heel kooi kaartje, dat zeker en de binnenkant is super gaaf!