analytics

maandag 13 juni 2022

Bernadette 70

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Hier zijn alvast de voorbereidingen voor het feest van mijn jongste dochter goed van start gegaan. In onze opgeruimde en omgewoelde tuin zijn de 2 tenten al recht gezet. Een vloer komt er deze week nog in want feesten op los zwart zand is maar niks... Niet alle ramen zijn gepoetst geraakt, de zon stak er een stokje voor... Wordt deze week nog vervolgd... En oeps, ik moet ook mijn verjaardagskaart voor Elise nog maken... 't wordt spannend allemaal. Gelukkig heb ik donderdag een extra vrije dag voorzien... 

Soms krijg ik opdrachten met enkele trefwoorden... Voor Bernadette haar 70ste verjaardag mocht ik 2 verschillende kaarten maken... De woorden die ik kreeg waren: groot hart, liefde, engel, zon, natuur... Vorig jaar kreeg Bernadette een leuke kaart met bloemen... Dit is de eerste kaart die ik dit jaar voor haar maakte. De tekst past ook perfect bij haar... En ik maakte er ook weer een schudkaart van, altijd fijn om te maken... 

Papier: Bazzil
Zon en zonnestralen: Lawn Fawn
Tekst: Stamps




5 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Heel knap om met een aantal woorden een kaart voor iemand te maken....'Het is je heel goed gelukt wat een vrolijkheid!!
Veel plezier met het aankomende feest.
Liefs Annemarie en Merit

Sarah zei

Wat een knallende kaart voor Bernadette. Veel succes met de voorbereidingen voor het GROTE feest x

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes geel, niet de makkelijkste opdracht maar het is je goed gelukt
succes met de voorbereidingen
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een prachtig zonnig kaartje! Leuk ook dat de naam er bij staat en dan de shaker met het mooie tekstje.. echt geweldig leuk! Ook je geboortekader voor Tuur is een beauty.. heel tof! Succes nog met alle voorbereidingen.

GerJanne zei

Wauw Nancy, wat een zonnige kaart is het voor Bernadette! Heel leuk het schudgedeelte erin..