analytics

donderdag 2 juni 2022

elke donderdag een kerstkaart - Oh so Jolly

Dag bloggers,

Yeah! 't Is donderdag en meteen ook kerstkaartendag! En ik ben er helemaal klaar voor... Voor de uitdaging van Annemarie en Merit maakte ik meteen 4 kaarten zodat ik weer een maand verder kan... Goed systeem eigenlijk... dan moet ik er niet elke week aan denken... Het was moeilijk kiezen welke ik eerst zou tonen maar hier is hij dan... 'Oh so Jolly'... Ik maakte eigenlijk eerst een setje wintertruien want deze mallenset was nieuw en nog niet gebruikt... En dus wou ik deze voor de uitdaging gebruiken... En daarna zocht ik er papier en een tekst bij... En dit papier kwam nu toch echt wel heel goed uit bij de trui die ik had gemaakt... Deze mag dan ook mee doen met de uitdaging... Ok, niet de spectaculairste kaart maar ik ben er wel tevreden mee... 


En voor wie nieuwsgierig is naar Noah's eerste schooldagen. Hij doet het super goed! Gisteren was Eva haar fiets nog weg aan het zetten en hij stond wat te wachten tot zij klaar was. Een juf riep hem en zei dat ze samen met hem naar zijn juf zou gaan. Hij draaide zich om, liep de juf voorbij en ging alleen naar zijn klasje... Er is een blog waar de juf foto's op zet voor de ouders en daarop kan je zien dat hij het heel goed doet in zijn klasje... 
Straks mag ik naar het grootouderfeest in Eva's klas. Ik moest van haar een jurk aan doen, wat ik ook deed... We gaan dansen, dus dat belooft! En ik heb de afsluit van mijn facturen al klaar, ik mag van mijn werkgever een paar uurtjes ontsnappen. Normaal moet die afsluit pas morgen klaar zijn maar omdat ik op vrijdag niet werk, heb ik gisteren geknald en ben dus al helemaal klaar... Het wordt een feestje straks!

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuke trui mal heel anders dan die ik ken. Je hebt nog iets leuks vandaag te doen met je kleindochter heel veel plezier. Fijne dag xx

Caroline Cards zei

Mooie trui op de leuke kaart. Die tekst is ook heel leuk!
Veel plezier op het feest!
Groetjes, Caroline

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart met de trui Nancy.
Het dp staat er prachtig bij en wat is de mal van de trui leuk!!
Een heel gezellige dag vandaag.
Groetjes Antje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gave trui erop
wat leuke een grootouderfeest op school dan ken je bij ons helemaal niet heel veel plezier
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke slimline met gave tekst, en een hele hel lekkere warme trui.
Heel slim (line) om er meerder gelijk te maken, kun je de maand juli weer vooruit!!!
Veel plezier van middag!!!
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging iets om je warm te houden in de winter op een slimline kaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Vergeet hem niet te linken bij de link hieronder, dan doe je mee voor de prijs.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke slimline kaart Nancy, met de lekkere warme trui erop. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. groetjes Ingrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een lekker warm uitziende kersttrui op je leuke kerstkaart Nancy. Heel mooi met die tekst ernaast.
Dat belooft gezellig te worden, een fijne dag vandaag.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Laurespage zei

Een hele mooie kaart met deze warme trui.
Groetjes, laurette

Diny zei

Wat een leuke kaart is dit met de lekkere warme trui Nancy!
Groetjes Diny

Marjolein zei

Wat leuk! Hopelijk heb je het leuk gehad. Mooie kaart met een mooie mal. Groeten Marjolein

Sarah zei

Leuk met de trui. Groot-ouder dag, wat zal je stralen! X

Colien zei

Heel leuke slimline met de warme trui!
Wat gezellig om te gaan dansen met je kleinkind, dat was vast heel leuk!
grtz Colien [52WTC]

!neke zei

Die trui blijft leuk !!!!
Mooi geheel zo !
Groeten Ineke
DT52WTC