analytics

woensdag 8 juni 2022

Bart en Bert 50

Dag bloggers,

Goh, het was een kort nachtje... rond half 2 ging mijn telefoon... Zoon zat op 't toilet met verschrikkelijk veel krampen en rugpijn... spoed gebeld, we mochten komen... Terug thuis tegen half 5, om kwart voor 5 gaat mijn wekker... Toch nog een uurtje gaan liggen en nu verre van uitgeslapen... Hij moet straks nog naar de huisdokter. Dochter is wel thuis vandaag maar haar auto heeft het gisteren begeven, we zien wel hoe de dag verloopt... Hopelijk gooi ik de cijfertjes niet allemaal door elkaar, ik hou het bij een dagje klassement denk ik...

Wat mocht ik onlangs super leuke kaarten maken... Bert en Bart, of is het omgekeerd? werden allebei 50. Logisch wel want zij zijn een tweeling... En of ik daar leuke kaarten voor wou maken? Wat dacht je? De uitnodiging voor hun feest was met foto's maar ook met een donkere achtergrond met een soort van gouden vlekjes en daar kon ik wel wat mee... Ik zag ze enkel op foto en ik kan ze nu niet meteen terug vinden...  Onder de cijfercirkels zit een wobble zodat die lekker kunnen wiebelen en de binnenkant doet ook mee... 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers en letters: Memory Box
Cirkels: Crealies
Tekst: boekenvoordeel





En blijkbaar vonden de mannen hun kaart zo leuk, dat er nog een vervolg op kwam maar dat toon ik later dan weer wel... 

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Geslaagde kaarten Nancy, een roerige nacht voor jou en je zoon.
xx

Creaellenknutselsite zei

wat een sjieke kaarten voor de heren met de gouden details
beterschap voor je zoon
groetjes ellen

Sarah zei

Een tweeling uit elkaar houden is al niet makkelijk en zeker als de namen ook nog op elkaar trekken 🤣. Maar jij maakte wel leuk kaarten. En na zo'n korte nacht mag jij van mij alle letters en cijfers omdraaien 🙃

Mariann Jakobsen zei

Supernice cards!
Hope everything will work out in the best way for all your family.
Hugs.

Hobby Hoogland zei

Mooie kaarten die donkere achtergrond met het goud maakt het een sjieke kaart.
groetjes Marjan.

GerJanne zei

Sjonge, zo'n korte nacht! Ik sliep helemaal niet, maar ja, daar ik krijg daarvoor betaald! Hopelijk heb je aankomende nacht en langere.
Vandaag je verrassings enveloppe ontvangen! Wauw wat een ontzettend leuke inhoud. Super bedankt, zo lief van jou! Je zult de resultaten wel zien op mijn blog. Volgende week heb ik een iets minder drukke week dan deze! Dus ik hoop er tijd voor te vinden. Het maakte de regenachtige dag gewoon lichter!