analytics

donderdag 16 juni 2022

elke donderdag een kerstkaart - merry and bright

Dag bloggers,

Yeeh, mijn werkweek zit er op, ik gunde mijzelf vandaag een vrije dag. Eerst ga ik meteen de overgebleven ramen nog zemen voor de zon er op staat. Dat gaat nog net lukken... En dan ga ik wat 'warme' hapjes maken voor het feest van zaterdag. Tja, dat is nu eenmaal voorzien, we kunnen ze ook lauw opdienen hé! Wat gaat het warm worden... Elise vroeg goed weer, wel ze zal het krijgen. Gelukkig hebben we twee grote witte tenten om onder te schuilen. Nu nog even zien hoe we een waterpartij kunnen fixen. Zou wel fijn zijn... Maar zonder gazon en met enkel zwart zand in de tuin, wordt dat niet gemakkelijk... Wordt vervolgd... De vloer in de tent ligt en is proper nu en manlief en ikzelf hebben gisteren heel de oprit gekeerd en onkruidvrij gemaakt. 't Ziet er al goed uit... 

Moest ik nu een kaart met een kerstbikini hebben, ik zou hem vandaag tonen... Maar die heb ik niet, dus wordt het weer een kersttrui, de derde...



10 opmerkingen:

Antjes kaartcreaties zei

Ook dit is weer een leuke kerstkaart Nancy.
Geniet van je vrije dag en een heel fijn weekend.
Groetjes Antje

Caroline Cards zei

Ook weer een hele leuke trui!
Succes met de voorbereidingen voor het feest en alvast heel veel plezier!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Hihihi... een kerstbikini. Die zou ik zo kunnen maken. Top idee!
Maar deze trui is een echte kersttrui. Leuke kaart. Goed gekozen die groene achtergrond.

Annemarie en Merit zei

leuke slimline wmet lekker warme trui, die nu wel even in de kast kan.
Jullie hebben het maar druk met alle voorbereidingen, veel plezier a.s zaterdag.
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de lekkere warme trui erop moet er nu even niet aan denken, zit lekker in mijn t shirtje achter pc
fijn dat het allemaal klaar is met de werkzaamheden Elise boft maar met het goede weer laat het feest maar losbarsten zaterdag
ik wens je heel veel plezier
groetjes ellen

Jantine zei

Een kerstbikini zou ook leuk zijn, maar deze trui is alweer een plaatje! Leuke kaart weer, Nancy! Succes met de hapjes en de voorbereidingen.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Ook deze kerstkaart met die mooi trui is weer heel erg leuk.En veel succes gewenst met het komende feest.

Groetjes van Marian

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie warme kerstkaart op deze zomerse dag Nancy. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en een fijn feest komend weekend.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

Klinkt als een tof feestweekend... Hopelijk kan je ook genieten en moet je niet heel de tijd in de weer zijn...
Mooie kerstkaart, lekker warm... 🤣
Groetjes
Nancy 52WTC

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart Nancy!
Groetjes Diny