analytics

dinsdag 21 juni 2022

for you

Dag bloggers,

Ja, we zijn hier echt nog aan het nagenieten van het feest van zaterdag... En we voelen het ook nog wel een beetje in lijf en leden... haha! Tja, we zijn geen 20 meer hé... En er is wel héél hard gewerkt aan de voorbereidingen en ook aan de afbraak en opkuis... Maar het was écht genieten! 
Ik kreeg van GerJanne een compliment over mijn kleedje (jurk) en het was echt  spannend om dat op tijd te hebben. Ik had het al zo'n 6 weken vooraf online gezien en je kon het in pré-order bestellen. Dan zou het op 20 juni geleverd worden (gisteren dus) Maar het feest was zaterdag en ik wou het zo graag aan doen. Dus ik ben enkele dagen vooraf op de site van dat merk gaan kijken en dan kan je zien in welke winkel hij beschikbaar is... Tot donderdag dus nergens... En toen ik vrijdag op de site keek, was het er plots in Antwerpen. Nu had ik net met Laura en vriendin Sonja afgesproken om die dag op zoek te gaan naar een kleedje (voor ons alle 3) en wij dus op de tram naar Antwerpen... En ja hoor, het was daar inderdaad de dag ervoor pas binnen gekomen... En het paste dan nog perfect... Ikke blij! 

Vandaag de tweede Lawn-Fawn-bloemenkaart voor jullie. Past helemaal in de serie van de kaart van vorige week vrijdag...

Bloemenstencils, kader, tekst, bloemen: Lawn Fawn
Inkten: Distress Oxide





4 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een leuke kaart, mooie kleur ook. En wat een verhaal van je kleedje (ik vind dat toch zo'n grappig woord). Echt geluk gehad dus!!

Sarah zei

Mooi deze kleuren op je kaart!
Ik heb alle post gelezen over HET GROTE feest. Proficiat, het zag er heel mooi uit! En inderdaad een mooie jurk! X

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleuren en details je jurk was inderdaad erg mooi fijn is dat als je slaagt wanneer je het nodig hebt
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Ik moest natuurlijk wel even terug kijken hoe die spannende jurk er dan uitzag en hij staat je inderdaad prachtig. Jullie hadden dan ook echt heerlijk weer! Ook Elise ziet er stralend uit. En je kaartje is heerlijk zomers, het vrolijke sfeertje straalt er van af!