analytics

vrijdag 1 juli 2022

Geboortekader en kaart voor Freya

Dag bloggers,

1 juli, voor velen begint de grote vakantie vandaag... Ik heb nog een drukke werkweek voor de boeg... Maar daarna kan ik ook even genieten van wat verlof... 

Vrijdag vandaag en dan mag het al eens iets meer zijn... Ik kreeg de vraag om een geboortekader te maken voor Freya... Op haar eigen geboortekaartje stonden droogbloemen en dat zie je weer meer verschijnen... Omdat ik niet echt de stempels bezit om zo iets na te maken, werk ik dan liever met echte droogbloemen... En die zijn echt heel tof om in een 3d-kader te verwerken... 
Ik gebruik graag het oorspronkelijke kaartje om zo goed mogelijk te kopiëren maar wil het liever net iets meer uitwerken dan het origineel... 
Gisteren had ik de besteller/gever van dit project nog op mijn workshop en die zei dat de ouders er zo blij mee waren... En de familie die op de babyborrel waren, reageerden ook super enthousiast... Zo fijn toch weer!

Kader: Ikea
Cijfers en letters: Memory Box
Droogbloemen: uit voorraad van Elise





Dit zijn nu echt projecten die ik graag maak, zie... En er liggen er nog een paar te wachten... 
Fijn weekend allemaal! Ik begin nu aan mijn KKT- en kerstkaartenrondje van de afgelopen dagen... 

2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wow wow wow wat een supermooi geboortekader met de droogbloemen wat is dit mooi zeg
groetjes ellen

Sarah zei

Ik vind het super mooi! Dit gaat zo mooi staan in Freya haar kamertje.