analytics

vrijdag 29 juli 2022

Geboortekader voor Mia

Dag bloggers,

Tja, mijn hele eerste werkweek na de vakantie had ik het 's morgens lastig met opstaan... Door de warmte en een nachtelijk telefoontje, niet goed geslapen en er 's morgens niet uit kunnen. Gisterenavond gaf ik een super leuke workshop en na het opruimen lag ik vrij laat in mijn bed. Maar op vrijdag kan ik blijven liggen, dus dat kan... En nu was ik om 4u beneden... tja... Heb mij nog even voor tv geïnstalleerd en zo kan ik rustig aan mijn dag en aan mijn weekend beginnen... 

Vandaag heb ik voor jullie de geboortekader die ik voor Mia maakte. Laura en ikzelf gingen naar de babyborrel. Zelf geef ik dan normaal een stoeltje af. Maar die had ik nog niet. Moet soms wachten tot mijn leverancier tijd heeft om ze te maken. En dan schilder ik ze zelf in de kleur van het geboortethema met de naam er op. 
Na 2 coronajaren, 7 geboorteprojecten en evenveel stoeltjes zonder babyborrels, konden we nu eindelijk terug naar een geboortefeest zonder stoeltje. Echt jammer vond ik dat... Dus maakte ik nog snel een geboortekader zodat we die al mee konden nemen. Ondertussen is het stoeltje klaar sinds vorig weekend maar ik kan het nog niet tonen omdat ik het nog niet ben gaan afgeven... Dus ook jullie moeten het hier maar even mee stellen... 
En omdat ik zelf de geboortekaarten maakte, had ik alle juiste materialen en kleuren om er een gepaste kader bij te maken... En de mama en papa waren er super blij mee...
Kijk en geniet...



Willen jullie nog even terug gaan kijken naar het hele geboortethema dat ik voor Mia maakte? Klik hier dan even door...

3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi geboorte kader zo leuk met de bijpassende kaart met de vrolijke kleurtjes
ik ben benieuwd naar het stoeltje
groetjes ellen

PIKO hobbyblog zei

Hoi Nancy,
Wat leuk gedaan zo kan me voorstellen dat daar de kersverse ouders blij van worden.
Groetjes, Pia

GerJanne zei

Heel gaaf gedaan! Jammer van het stoeltje, was vast een heel vrolijke geworden met al die stippen!