analytics

vrijdag 11 maart 2022

we gaan je missen...

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties gisteren op mijn kerstkaart! Ik ga zeker nog een kerstkaartenrondje doen maar omdat ik gisteren na een cursus laat thuis was en bijgevolg ook niet zo vroeg uit bed, heb ik nu even geen tijd. Ik moet nog een kaart af maken voor een jarige vandaag en over een uurtje staat dochter Elise hier want we gaan een dagje op stap. En Noah is hier ook, dus die vraagt ook wat aandacht... 

Vandaag krijgen jullie een grapje in een kaart... Want wat maak je als iemand met een gek idee af komt? Dan maak je een gekke kaart... Serge's collega ging weg en die mocht best wel met een grapje vertrekken... De besteller wou een grappige slogan op de kaart... En dat werd: 

Papier: Bazzil en Action
Tand: Paper Smooches




Onder de tand zit een wobbel zodat die kan wiebelen... 
En ok... normaal is het 'we gaan je missen als kiespijn' maar zowel de gever als ontvanger zijn Antwerpenaars en daar zeggen ze het zo... En de klant is nu eenmaal koning... 



 

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ha ha super leuke kaart, leuke dag samen xx

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de grappige teksten erop leuk die hele grote kies binnen in
groetjes ellen

Francisca zei

Zeer origineel grapje ! super !