analytics

donderdag 10 maart 2022

elke donderdag een kerstkaart - rendieren

Dag bloggers,

Het is weeral donderdag, wat gaat het snel. Toen ik vanmorgen wakker werd, wou ik nog een kerstkaart maken... Maar ik had nog een verjaardagskaart in wacht staan die al heel lang klaar moest zijn, dus heb ik daar voorrang aan gegeven... Dus toon ik nu nog maar een keer een kerstkaartje dat nog niet getoond werd. Het is er weer eentje met die rendiertekst maar bij dit papier past die ook weer helemaal... Het is één van de snel-klaar-kaartjes die ik in december maakte omdat ik er nog een aantal te kort had. En verder valt hier niet heel erg veel over te vertellen... 


Hier ben ik even terug om toch nog iets te vertellen... Bij het posten van mijn kaart op het blog van 52 weeks to Christmas, zag ik dat mijn kaart van vorige week de 2de plaats behaalde... Toch wel fijn! Ik denk dat ik volgende maand weer gast-designer mag zijn dan... Leuk toch? 

Over deze kaart gaat het... 






16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart Nancy met dit mooie papier, fijne dagxx

gerrie zei

Gefeliciteerd met je tweede plaats en hahaha je kerstkaart staat nu op de eerste plaats, en hahaha ik hou van rendieren en ik vind het een mooie kerstkaart.Lieve groetjes Gerrie.

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje met het leuke rendieren papier
gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk
groetjes ellen

Antjes kaartcreaties zei

Leuk al die rendieren op je kaart Nancy.
Gefeliciteerd met je 2e plaats.
Groetjes Antje

Caroline Cards zei

Een leuke kaart en de tekst past inderdaad perfect bij het papier. Gefeliciteerd met je topper!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

ja die kaartjes in de wachtrij moeten ook een keer getoond worden was dus nu het goede moment...
schattig papier is dit.
En ja de top 3 heel lief was dat kaartje...zou leuk zijn als je weer GDT wilde zijn bij ons.
Gezellig dat je weer een kaart laat zien vandaag op de 52WTC blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

marijke zei

Proficiat met je gewonnen kaartje. Het was een leukerd! Je kerstkaartje van deze week is ook een mooie. Mooi papier en leuk die herten. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Hele mooie kaart uit de wachtkamer, Nancy. En prioriteiten stellen, die verjaardagskaart was dringender nodig. :-)
Gefeliciteerd met je 2e plaatsje, leuk dat je weer gastdesigner bent.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart met dat gezellige dessin-papier Nancy. Gefeliciteerd met je toppertje en we vinden het zeker leuk als je gast-designer wilt zijn.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat heb je prachtig papier gebruikt Nancy....mooi kaartje!
Gefeliciteerd met je topper....ook een gave hoor!
Groetjes Diny

marian zei

Je rendier kaartje is ook erg mooi en natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaartje. Schattig hoor met die lieve beer.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

mooie rendierkaart!
proficiat met je top 3-plekje!
groetjes
nancy 52WTC

!neke zei

Weer een leuke kaart !!!!
Congrats met de tweede plaats!
Groeten Ineke
Dt52WTC

martina's kaartjes zei

weer goed gedaan, leuk !
proficiat met je tweede plek,
grtjs, martina

Marjolein zei

Gefeliciteerd met de 2e plaats! Leuk hoor! Deze snelle kaart is ook erg leuk geworden. Groeten Marjolein

Francisca zei

Dat is leuk een tweede plaats !!!
Ik vind ze balletwee zeer leuk !
Francisca