analytics

vrijdag 18 maart 2022

Paas-deco-workshop

Dag bloggers,

Gisteren gaf Laura haar Paas-deco-workshop. En de aanwezigen waren weer super enthousiast... Sinds het najaar kan mijn oudste dochter haar weg goed vinden in mijn ateljee en soms moet ik oppassen dat zij hem niet overneemt. Maar omdat de creativiteit ook in haar genen zit, vind ik het leuk om zo'n momenten met haar te delen... Na de geslaagde deco-workshop naar Kerstmis toe, was het deze keer tijd om aan Pasen te denken... En omdat het voorjaar kriebelt, was het hoog tijd om er mee van start te gaan... 

Dit was het voorbeeld van de workshop:



Hier de eieren die gisteren door de workshoppers gemaakt werden, elk naar hun eigen idee en sommigen met wat materiaal dat ze zelf mee brachten...

Inge vond veel strikjes geweldig!


Sandra had nog konijntjes en kleine roze bloemen van haar mama in huis



Mijn mama gaat vooraan nog een nestje met paaseitjes zetten maar dat stond nog thuis...



Marjan had ook zelf witte houten konijntjes bij



Sonja wou er graag 2, eentje voor elk van haar tweeling kleindochters. Het is een maatje kleiner, maar zeker even mooi... Ik hielp haar door nummer twee te maken... Allebei een beetje verschillend maar toch passen ze mooi bij elkaar...




Dit is he ei dat Laura voor mij maakte en dat staat al een tijdje te blinken in mijn ateljee... Met Pasen zelf komt het uiteraard wel naar de woonkamer... Het is wel meteen een stuk groter dan het ei van de workshop... 



Dit is dan de versie die Laura voor zichzelf maakte, ook het grote model...




5 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een prachtige creaties voor Pasen. De een nog leuker dan de ander! Gave workshop!

Anita van Deur zei

Stuk voor stuk mooie creaties! Fijne dag xx

Annemarie en Merit zei

wat een super leuke paascreaties .....geweldige workshop....
'Pas maar op ze neemt je Ateljee zo in beslag....
Liefs Annemarie en Merit

!neke zei

Wat leuk allemaal !!!!
Groeten Ineke

Nicole Parmentier zei

Wat een super leuke workshop! de paasdecoraties zijn stuk voor stuk pareltjes geworden! Wat jammer dat je niet bij mij om de hoek woont...