analytics

donderdag 24 maart 2022

elke donderdag een kerstkaart - blingbling voor nieuwjaar - vervolg

Dag bloggers,

Hoe raar is dit nu weer? Ineens komen er bijna geen foto's meer in de balk rechts van mijn scherm... merkte dit ook al bij een paar andere bloggers... 

Het afgelopen weekend was er nog steeds geen tijd voor nieuwe kerstkaarten, dus hier nog maar eentje die in de wachtrij stond... Eigenlijk het zusje van de kaart van vorige week. Maar die vonden jullie wel leuk, dus denk wel dat het een keer mag... 

Op mijn vorige kaart zagen jullie de letters van de tekst, hier het negatief. Normaal vind ik die blingbling-foam niet zo geweldig, vind het meer iets voor kinderen, maar bij dit super mooie papier past het echt wel omdat de kleur blauw helemaal dezelfde is als op de kaart... 


Hieronder beide kaarten naast elkaar... 


Het weekend dat er aan zit te komen wordt nog druk... Er gaat hier hard gewerkt worden in de tuin en ook nog binnen. Maar ik moet echt even tijd voor kaartjes vinden want volgende week mag ik hier gastdesigner zijn. Gelukkig ligt mijn materiaal hiervoor al klaar en moet ik enkel mijn kaart nog maken... Zal wel lukken! Ook het KKT is volgende woensdag en ook die kaart moet nog gemaakt worden... 



13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ook deze is heel mooi geworden Nancy, fijne dag xx

Caroline Cards zei

Ook een mooie kaart en ik vind die bling bling voor kerst heel leuk. Succes met al het werk en met het maken van je kaarten!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

weer zo'n mooi kaartje leuk om het negatief te gebruiken
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

dit is ook weer een leuke kaart Nancy, succes met de drukte dit weekend.
Zag het ook al die alle kleine pictogrammen verdwenen zijn bij iedereen..
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

gerrie zei

Met zoveel kerstkaarten te zien weten we al lang niet meer hoe die van vorige week was hoor. In ieder geval is deze weer heel mooi en blingbling past helemaal bij de kerstkaarten. Lieve groetjes,Gerrie.

marijke zei

Ook een mooi kaartje. Wel zo leuk dat het blauw hetzelfde is al van het papier! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Diny zei

Gelukkig nog iemand die een kaartje uit een mapje kon pakken Nancy....ik ook....geen tijd gehad om een nieuwe te maken....lang leve onze voorraad mapjes!
Groetjes Diny

marian zei

Ook dit kaartje is weer erg leuk, en wens je veel succes met alle werkzaamheden.
Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Deze kerstkaart is ook weer leuk Nancy.
Het designpapier is zo heerlijk fleurig en het blauw staat er inderdaad perfect bij.
Groetjes Antje

Marjolein zei

Leuk papier op je kaart! Veel succes met alles; ik heb deze week een snelle kaart, ook weinig tijd. Groetjes Marjolein

Jantine zei

Altijd leuk, als je zowel het positief als negatief kunt gebruiken van een stans. Mooie kaart weer Nancy!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk gedaan om zo "zusjes" te maken Nancy. Het zijn vrolijke kerstkaarten.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en succes met de drukte.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Beide heel leuk !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC