analytics

woensdag 2 maart 2022

onuitwisbaar...

Dag bloggers,

Ik werk een halve dag van thuis uit vandaag... Beetje raar omdat ik dat tijdens de hele epidemie nog niet vaak deed. Denk dat dit de derde keer is... Maar de elektriciteit wordt voor de middag afgesloten wegens werken in de straat, dus kunnen we er niet veel gaan doen...

Deze week, zoals aangekondigd, een serie rouwkaartjes... Dit is nummer drie van vier... Zelfde kleuren, maar met een witte basiskaart nu... En alweer met een mooie tekst van Nellie Snellen...

Papier: Bazzil
Kader: Avery Elle
Snijmal krul: Memory Box
Tekst: Nellie Snellen



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi! xx

Creaellenknutselsite zei

ook al weer zo'n mooie ik hou van deze eenvoud
groetjes ellen

Charlotte zei

Hoi Nancy
Ik volg deze week je rouwkaartjes blog.. Morgen hebben we jammer genoeg een begrafenis en ik probeer (voor het eerst sinds lang) nog eens een kaart te maken voor enkele rouwende geliefden. Jammer dat je niet meer kan doen op zo een moment...
groetjes,
Charlotte

!neke zei

Prachtig ! Mooie tekst !!!
Groeten Ineke

GerJanne zei

Mooie stijlvolle kaart Nancy!