analytics

donderdag 31 maart 2022

elke donderdag een kerstkaart - driving home for Christmas

Dag bloggers,

Ik heb eerst mijn blogrondje van het KKT van gisteren gedaan en nu kan ik een nieuwe kaart plaatsen... 
Donderdag is nog steeds kerstkaartendag en het blijft een uitdaging om tijdig een kaart klaar te krijgen. Zeker deze week want ik mocht gastdesigner zijn omdat mijn kaart van de uitdaging van vorige maand de tweede plaats behaalde... En nu mag mijn kaart bovenaan op het blog van '52 weeks to Christmas' staan, leuk toch?

Toen ik de opdracht van de nieuwe uitdaging las, wist ik meteen dat ik nog een aantal voertuigen had die er voor in aanmerking kwamen. En deze lag nog geduldig te wachten om een eerste keer gebruikt te worden... Ik denk dat ik er nog meer mee ga maken want het is echt een leuke!

Driving home for Christmas, gekozen door Colien... En deze werd het... Alweer een schudkaartje omdat ik die zelf zo leuk vind... 


Het materiaal voor de kaart van de uitdaging ligt al klaar, nu hopen dat ik morgen tijd heb om ze te maken want dit weekend gaan we op stap... 

Nijkerk, we komen er aan! 
Gaan jullie er ook naartoe en heb je zin om mede-bloggers te ontmoeten? Kom dan zowel zaterdag als zondag tussen 15 en 16 uur naar de banken aan het eetgedeelte. (in de hoop dat die er deze keer ook weer gaan staan - het is tenslotte al zo lang geleden dat we naar de beurs konden gaan!)
Je kan ons herkennen aan een badge met deze leukerd: 



Vind je hem leuk, je mag hem gebruiken om zelf ook een naamkaartje mee te maken zodat we jou meteen herkennen als we je tegenkomen... 
Geef maar een seintje zodat we weten dat je ook in Nijkerk bent, dan houden we jullie in de gaten... 

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart met het schud gedeelde mooi truck en leuk dat je een weg met Christmas erbij zette. Veel plezier in het weekend ik blijf thuis. Fijne dag liefs

Nancy Soetaert zei

je maakte een superleuk kaartje als gastdesigner!
groetjes
Nancy 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi gastdesigner kaartje met de leuke auto en de tekst erbij leuke verdere details
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een mooie gastdesigner kaart met de leuke auto.
Veel plezier in Nijkerk. Ik ga niet naar de beurs!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Nancy, wat heb je een mooie kerstkaart met het thema gemaakt. Leuk dat schudgedeelte erbij en bij die letters moest ik aan chocolade letters denken yummie. Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Super leuke kaart !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Diny zei

Wat een leukerd Nancy....knap gemaakt!
Groetjes Diny

Jantine zei

Mooie kaart maakte je als gastdesigner, Nancy. Leuk met die weg voor de auto.
Groetjes
Jantine 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart Nancy.
Gaaf het schudvenster en de grote letters!!
Groetjes en veel plezier in Nijkerk.
Antje

Suzan zei

Superleuke kaart heb je gemaakt Nancy! Bedank dat je gastdesigner wilde zijn.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Gina zei

Leuke kerstkaart met het autootje ! leuk idee ook met de badge om bloggers te ontmoeten ! Veel plezier ! groetjes, Gina

Annemarie en Merit zei

super leuke shaker card, leuk dat je GDT wilde zijn bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC