analytics

vrijdag 4 maart 2022

hoop is een lichtje...

Dag bloggers,

Het gebeurt niet zo vaak dat ik op vrijdag een rouwkaart post. Meestal wil ik het weekend luchtig inluiden met een geboortekaart of een mooi project... Maar ik had een serie van vier rouwkaarten gemaakt en wou ze liefst meteen achter elkaar tonen in dezelfde week. Met de kerstkaart van gisteren er tussen, is het dus vandaag aan kaart nummer 4 van deze serie... Ik blijf het jammer vinden dat het taupe papier niet meer te verkrijgen is. Ik denk dat ik een keer ga snuffelen bij 'in 't Woefke' tussen het papier van Alexandra Renke... Wie weet vind ik daar wel een geschikte kleur om deze serie nog een paar keer terug te maken... 

Papier: Bazzil
Bloem: Memory Box
Tekst: Nellie Snellen
Cirkel: Avery Elle


Zal ik jullie nog even vertellen over gisterenavond? Bart, de vriend van dochter Jolien en één van onze goeie acteurs in ons theater, deed gisteren mee aan een impro-wedstrijd. Improvisatietheater is een vak apart en hij doet dat naast het acteerwerk in ons theater ook al heel erg lang. Nu was er gisteren een wedstrijd in Leuven waar 10 impro-gezelschappen hun beste acteur naartoe konden sturen. En Bart deed mee... en wij gingen mee om te supporteren... Deze ging door in een aula van de unief in Leuven waar wel 800 man binnen kan en die zat bijna vol. Héél veel plaatselijke studenten maar ondanks dat het voor ons toch een uur rijden was, waren wij wel met volgens mij de grootste supportersbende. Jolien had met een paar vriendinnen afgesproken om er heel vroeg te zijn en zij hadden de eerste twee rijen bezet voor ons allemaal. Bart zijn collega's hadden ook een spandoek gemaakt en de sfeer was top!!
Na de eerste ronde ging de jury van alle 10 de kandidaten 1 persoon kiezen die meteen door mocht naar de halve finale... Na de pauze, gingen ze nog met 6 door. Daarna met 4, waarvoor Bart dus het 'golden ticket' had gekregen. En van die 4 mocht het publiek 1 iemand kiezen en de jury de tweede persoon. En dat was terug onze Bart... Hij en Isaac speelden de finale... Toen werd het wel heel erg spannend... Het publiek kreeg een stem en die kozen Isaac als winnaar. De andere 8 acteurs kregen ook een stem en die kozen voor Bart... Maar bij beiden was het verschil echt miniem... De laatste stem was voor de jury en die kozen voor allebei... Het was voor het eerst in 14 jaar dat er 2 winnaars waren... En eerlijk, het was voor beiden dik verdiend... 
We waren super blij en waren dan ook pas om half 1 vannacht terug thuis. Gelukkig moet manlief vandaag ook niet werken en zijn we allebei thuis... 
Dit wou ik maar even met jullie delen om het weekend leuk in te gaan... 
En oh ja... Bart heeft een snor... En op het spandoek was dat ook te zien... 
En de collega's van Bart, ook allemaal leerkrachten hadden voor iedereen een snor gemaakt om op onze mondmaskers te kleven... Zo waren we een echt snorrenteam! 




2 opmerkingen:

Claudia's Kaartjes zei

heel mooi
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

GerJanne zei

Je kaart is prachtig. Morgen komt er een challenge online, waar hij zo aan mee had kunnen doen...
Wat een gaaf verhaal van Bart! EN wat leuk dat jullie allemaal zo'n snor op het masker hadden...geweldig! ik zit me opeens te bedenken, heb je nou al eens een foto van je nieuwe atelier op je blog gezet? Of heb ik dat gemist?