analytics

dinsdag 8 maart 2022

potloodkaartje voor Eli

Dag bloggers,

Ik had het gisteren beloofd... Vandaag zou het laatste potloodkaartje van 2021 verschijnen... En dat ging naar Eli die eind december jarig was. Ik zette er een leuke winterstempel op... Alle potloodkaarten kregen het hele jaar door stempels van Stamping Bella mee... Die heb ik al zo lang en gebruik ze eigenlijk te weinig. De meeste zijn echt al uit mijn beginperiode. Ik vond ze geweldig en eigenlijk nog  steeds... Die grote cijfer 7 heb ik nog niet zo heel lang... Vind die super grote cijfers eigenlijk wel heel tof en ga er wel meer mee doen... Eli kreeg dus ook 7 potloodjes. En hiermee verklaar ik het potloodjesjaar 2021 officieel voor gesloten. 

Papier: Bazzil en Action
Wimpel: Gummiapan
Stempel: Stamping Bella
Potloodjes uit voorraad



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart Nancy fijne dag x

Creaellenknutselsite zei

ik heb genoten van je potloodkaartjes ook deze is weer zo leuk ben benieuwd wat er nu gaat komen
groetjes ellen

GerJanne zei

Superleuk en origineel met de potloodjes!