analytics

woensdag 23 maart 2022

girlpower

Dag bloggers,

Gisteren had ik een lastige dag op 't werk... Een opdracht die al enkele dagen hangende was en waar niemand raad mee wist, kwam uiteindelijk 's morgens op mijn bureau terecht... En de deadline was diezelfde avond... Ik ben er de hele dag mee bezig geweest en het leek niet goed te komen... En net, op het einde van de dag had ik een doorbraak en kwam het nog net op tijd in orde... Ben wel dik een kwartier te laat kunnen vertrekken en toen ik mijn handtas opnam, lag er een pakje onder... Een bon om in een Michelin-sterrenrestaurant te gaan eten... Wat een super leuke verrassing... De manager vond dat ik dat verdiende en toeval wil dat hij die net gisteren stiekem op mijn bureau was komen leggen... Hoe fijn is dat!! 

Vorige week zagen jullie al een kaart die richting vriendin ging die een lastige periode doormaakt. Zij kreeg het K-verdickt met een snelle ingreep nog voor Kerstmis... Ondertussen doorstaat zij moedig de behandelingen en daarom voor haar deze kaart... Veel blingbling en toch stoer, net zoals zij... En het gaat de goede kant op, fijn toch!



1 opmerking:

Anita van Deur zei

Tof zo`n verrassing op je bureau Nancy, een fijne waardering voor het werk wat je doet. Mooie en stoere kaart.
Fijne dag x