analytics

maandag 21 maart 2022

peace

Dag bloggers,

Wat een leuke complimentjes op Laura's paasworkshop... Misschien moeten we er een keer over denken om in de toekomst eens af te spreken met andere kaartenmakers... Ons ateljee is groot genoeg om wat volk te ontvangen... Wie weet kunnen we er ooit een keer een dagje van maken... Voorstellen zijn steeds welkom!

Ondertussen gaat de grote opruimactie hier verder en dit weekend heb ik al aardig wat verzet. Kamer 1 is leeg, kamer 2 bijna, in kamer 3 vlot het ook al wel... De aangrenzende badkamer is ook al leeg... Klaar om gesloopt te worden. 

In kamer 2 staat nog een bed en ligt nog heel wat beddengoed dat op goedkeuring wacht om naar Pepinster te verhuizen, waar 9 maanden geleden de grote overstroming was. Als dat niet lukt, kan het nog altijd richting Oekraïne waar hier ook op verschillende plaatsen inzamelacties gebeuren... 

Ondertussen is er zo veel materiaal 'voorlopig' naar mijn ateljee verhuisd zodat mooie foto's maken er even niet in zit. Tegen de zomer moet hier alles terug buiten zijn zodat die fotoshoot er wel van zal komen... Ik zal blij zijn als de grote opruimactie helemaal achter de rug is... Dan nog even doorbijten voor de sloophamer en het terug opbouwen maar de plannen zijn dat we begin juli of toch ergens daarrond met een propere lei kunnen beginnen aan een rustige vakantie. Ik zet nu al mijn joker in... 

Twee weken geleden maakte ik deze kaart en sinds vrijdag is ze naar haar doeladres vertrokken, dus kan ik ze tonen. 
Ik mocht twee jaar geleden de geboortekaartjes en doopsuikerdoosjes maken voor de olijke tweeling Ernest en Louis. Hun mama is Oekraïense. Zij maakt een hele moeilijke periode door, deels met haar familie hier, maar met veel ongerustheid ook naar haar ouders en andere familieleden in hun land. Haar schoonmama, mijn vriendin Monique gaat bijna wekelijks bij hen op bezoek, zij wonen in het mooie Bouillon, en nam de kaart voor hen mee... Ik denk wel  dat ze daar in hun hotel een mooi plaatske zal krijgen... 



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nancy.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en hier zal de ontvanger heel blij mee zijn!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het duifje, fijn om iemand zo een hart onder de riem te steken en hij krijgt vast een mooi plekje op de kamer
succes met je verbouwing
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi vredeskaartje Nancy. Lief dat je deze Oekraïense op deze manier een hart onder de riem steekt. Dat kan ze vast gebruiken in deze moeilijke tijd.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart met achterliggende gedachte Nancy,dat doet vast goed. Succes met verbouwen.
Lieve groetjes Miranda