analytics

dinsdag 1 maart 2022

in gedachten bij jullie

Dag bloggers,

Het is dus de week van de rouwkaartjes... Hier is nummer 2 van een serie van 4.
Ik vond de kleurencombo ook heel mooi en stijlvol. Maar het taupe papier is helemaal niet meer te krijgen, zo jammer... Ik had net genoeg om de workshop te geven, en toen was alles op. Spijtig want ik wou er graag een serie van maken omdat ik steeds enorm veel vraag achter rouwkaartjes heb... 
Zodra ik een alternatief vind, maak ik ze zeker nog terug... 

Papier: Bazzil
Tekst: Nellie Snellen
Tak: Memory Box
Rechthoek: Taylored Expressions



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart, het papier is heel mooi van kleur, xx

Annemarie en Merit zei

wat een mooie kaart en die van gisteren ook, ja dit is een hele mooie kleur jammer dat die er niet meer is.
Zelf gebruik ik voor rouwkaartjes vaak TIP TOP TAUPE van STampin Up maar die is er ook al jaren uit heb nog een paar velletjes....
Ben nu ook maar met donker groen begonnen die vinden mensen ook wel mooi van kleur.
Liefs Annemarie en Merit

Creaellenknutselsite zei

deze is ook al weer zo mooi, ik vind ze altijd lastig om te maken maar dit zijn hele mooie voorbeelden dat ga ik onthouden
groetjes ellen