analytics

woensdag 30 maart 2022

Kleurenkaartenteam schakel 3 - koper en gebroken wit

Dag bloggers,

Yeeh! Het is eind maart en ook de laatste woensdag en dan komt er heel wat gelijkgestemde beweging in blogland... We zijn met een heleboel die dan plots kaarten tonen in dezelfde kleurencombo... Martina organiseert dit al voor het 11de jaar en iedereen blijft enthousiast mee doen! Fijn toch!
Het koper namen we mee van vorige maand en GerJanne koos er gebroken wit bij... Mooi toch! 

Toen ik vorig weekend een geboortekaartje moest maken en ik blij was dat ik deze snijmallen had gekocht, bedacht ik me dat zij best ook wel voor het KKT van deze maand konden dienen... Dus maakte ik er meteen een serie mee... 
Een tekst kan er achteraf nog wel bij (of niet)... Ik weet nog niet voor welke gelegenheid ik ze ga sturen... 

Papier: Bazzil en Jen Compen
Kader: Lawn Fawn





Jen Compen gaat er dit weekend niet bij zijn op de beurs, die zijn al even met pensioen... Maar wij gaan wel naar Nijkerk! 
Zullen we terug een keer afspreken om elkaar daar te ontmoeten? Wat denken jullie? Na een paar beurs-loze jaren gaat dit wel fijn zijn!
Ik weet niet of de opstelling nog dezelfde gaat zijn als vorige jaren maar het lijkt me wel leuk om elkaar terug aan de banken naast het eetgedeelte te ontmoeten? En dat kan beide dagen tussen 15 en 16u. Dan hebben we het meeste wel gezien en zijn dan ook wel aan een rustmomentje toe... niet? 

En wil je helemaal herkenbaar zijn, kan je nog altijd een badge maken met deze leukerd op en jouw naam... Misschien heb je er nog ÊÊn van de eerste keren toen we hebben afgesproken. Ik heb de mijne alvast terug gevonden... Wil je er eentje maken, hieronder staat onze leukerd... 



En nu ben ik benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben deze maand... Ik ga alvast mijn kleurenrondje doen... Jullie ook? Hieronder de lijst met deelnemers...



En wat is er nu weer mis met blogger? Ik zie geen foto's meer in de balk rechts van mijn scherm? Hoe zit dat bij jullie? 


20 opmerkingen:

Margo zei

Wat een topreeks Nancy, zo'n leuke mallen ook. Ik ben er klaar voor en leg mijn badge ook klaar. Zo veel zin in.
Ik heb precies geen lest met Blogger maar zit wel op mn telefoon te bloggen dus dat is altijd wat anders.
Groetjes
Margo

Anita van Deur zei

Prachtige serie kaarten in deze kleuren combi Nancy! Veel plezier op de beurs.x

Claudia's kaartjes zei

Gaaf!!
Awesome!!! Really great
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Wilma zei

Wat een LIEVE en PRACHTIGE serie kaartjes heb je gemaakt Nancy voor het Kleurenkaartenteam.
Liefs Wilma 😃😃😃

Marfien zei

Dat zijn hele leuke stansen en heel geschikt voor deze kleurencombi. Ik mis ook de plaatjes aan de zijkant, maar soms zijn ze er weer wel . . .
De badge zit nog in mijn tas maar ik ben er dit jaar niet bij, het autorijden 2,5 uur word me nu net iets te veel

Diny zei

Wat een GAVE serie Nancy....ik vind ze prachtig!
Veel plezier in Nijkerk!
Groetjes Diny

chantal zei

Wat een superserie. Ik vind ze geweldig.
Ik ga proberen het niet te vergeten om langs te komen aan de banken
Liefs Chantal

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met het gave stansje zo leuk voor kinderkaartjes
groetjes ellen

Marijke zei

Ik kan me voorstellen dat je blij was met deze stansjes! Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt en wat een leuke stansjes zijn dit! Super leuk en je kunt er alle kanten mee op! Heel gaaf! Groetjes Marijke.

Angelique zei

Wat een prachtige serie kaarten, die stansen zijn zo mooi en komen super uit in het koper.
lieve groetjes Angelique

Jantine zei

Wat een prachtige serie kaarten, Nancy. Wat een geweldige mallen voor kinderkaartjes zijn dat.
Veel plezier op de beurs in Nijkerk. Ik ben er niet bij dit keer. Gelukkig had ik al geen kaartje, vanwege een andere afspraak, die ik ook moet afzeggen omdat mijn conditie nog niet goed is :-(
Groetjes
Jantine

HenriÃĢt zei

Wat een schatjes deze kaartjes. Prachtig met die leuke stansjes. Ik ben verliefd!
Ik ga zondag voor het eerst naar Nijkerk. Misschien zien we elkaar!
Groetjes van HenriÃĢt

Laurespage zei

Heel, heel mooi deze kaartjes en wat een mooie stansen !
Groetjes, laurettr

martina's kaartjes zei

leuke reeks kaartjes, inderdaad, kunnen perfect dienen ! mooi gemaakt
en eh... de beurs, ik denk dat ik er wel bij zal zijn... :)
fijn dat je er (weer) bij was deze maand,
grtjs, Martina

GerJanne zei

Heel leuke kaartjes Nancy! Ik had het helemaal zo bedoeld. Mooi combo he? Ik zie je zaterdag.

Nancy Soetaert zei

heel toffe kaartjes met superleuke snijmalletjes!
Ik moet helaas passen voor de beurs, heb voor de 2de keer corona, hotel al afgezegd... zag er nochtans zo naar uit!
Amuseer jullie!
groetjes
Nancy

Caroline zei

wat een schattige kaartjes, top heel mooi

Femminde zei

Sorry ook ik ben een dag te laat. Wat een toffe reeks is het geworden.
En heel veel plezier in Nijkerk.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nelleke zei

Mooi zeg deze serie. Met zulke mooie stansen en papier is ook niet veel meer nodig.
Ja GerJanne en ik gaan ook naar de beurs op zaterdag, we hebben er weer veel zin in. We komen je vast wel weer tegen, zou leuk zijn! Groet, Nelleke

Sarah zei

Wat een leuke reeks. Ze zouden ook mooi staan in een kader in een kinderkamer. Echt tof!