analytics

dinsdag 24 april 2018

welkom thuis!

Dag bloggers,

Wat een bedrijvigheid hier in huis... Zelf was ik alweer veel te vroeg wakker... Ik ben er niet gelukkig mee maar ik kon echt niet meer slapen. Dus ben ik maar wat achterstallige mails komen beantwoorden en een laatste communieproject komen afwerken... Zit al meer dan een uur achter mijn pc en ik was nog niet aan mijn blogje begonnen...
Man en zoon zijn de deur al lang uit en dochter staat al in de keuken een bestelling cupcakes te bakken... Maar ze gaan niet op tijd klaar zijn voor ik vertrek, dus kan ik er geen meepikken... zonde! ;o)

Ik had het jullie donderdag beloofd... Ik had nog een leuke kaart om te tonen. Wel, hier is ze dan...
Kurt en Sarina, toevallig overburen wiens ouders ik al heel lang ken zijn enkele maanden naar Amerika geweest. Ze hebben het zuiden daar verkend. Toen ze thuis kwamen, wou de mama van Kurt, een oude schoolvriendin van mezelf, hen verrassen met een leuke kaart. En of ik die kon maken? Maar er moest wel een foto van hun huis op... Dat laatste was niet zo moeilijk want het huis staat hier aan de overkant... Maar om dat op een  leuke kaart te verwerken, daar moest ik even over nadenken... En dit is het geworden. Da's nu zo'n kaartje waar ik zelf heel tevreden over ben...

Papier: Bazzil
Huisjes: Gummiapan en de foto van hun huis uiteraard
Wereldbol: Ali
Vliegtuig: Amy design
Letters: Memory Box


En mijn tijd zit er alweer op, ik moet dringend de deur uit nu...
Tot morgen voor alweer een nieuwe kaart!

6 opmerkingen:

Sarah zei

Dat heb je tof bedacht!
Heel leuk uitgewerkt. Succes vandaag! Dat is daar een nest met vroege vogels bij jullie ☺

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Nancy!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Wat heb je die supermooi gemaakt!
Fijne dag
Nancy

SylS creaties zei

Mooie kaart!
groetjes,
Syl

Marfien zei

Toffe kaart, leuk bedacht met de "echte" woning er tussen

GerJanne zei

Heel mooi gemaakt! Kan me voorstellen dat je er zelf heel tevreden over was! Tot morgen!