analytics

donderdag 12 april 2018

52 weeks to Christmas - warme winterwensen

Dag bloggers,

Tussen alle drukte in het verkeer en de verbouwingen thuis, ging ik gisterenavond samen met 2 dochters even een musical meepikken... Als musicalfan en toch ook fan van de Zoo, mocht dit jaar 'Zoo of life' niet ontbreken. Temeer omdat er 2 van onze vrienden in mee speelden en zoon Yannick er al een 2-tal jaar werkt...
Kom je na een mooie verwelkoming van talloze acteurs en een schitterend koor in een zaal waar zo'n 2.000 man binnen kan, plof je op je stoel en zegt de dame naast je: "Dag Nancy"... Hoe grappig is dat?
Heb ik al 3 weken op mijn blog een oproep staan om blogmaatjes te ontmoeten volgend weekend en zit één van hen gewoon naast je tijdens de vertoning...

Nog 1 werkdag en dan is het zo ver. Dan laat ik manlief samen met de verbouwingen een weekend achter om met een stel toffe madammen Nijkerk onveilig te maken... Wel met gemengde gevoelens want er is hier nog zo veel te doen...

Maar niet zonder dat ik vandaag eerst nog een kerstkaart op jullie af laat... Deze maakte ik een hele poos geleden al op een make&take bij Inge. Maar ze is nog nooit op mijn blog verschenen.

Papier: Bazzil
Stempels: Leanne Creatief
ingekleurd met potlood
Embossingmal: Tja, ik heb hem maar van welk merk is hij alweer? Kan ook niet op zoek want door de verbouwing is alles een beetje onbereikbaar op dit moment
Tekst: Crealies


Komen jullie morgen nog even terug kijken voor de afspraken van dit weekend? Als je naar de beurs gaat komen, mag je bij het bericht hierboven altijd nog een boodschap achter laten... 
Is jullie naambadge met de smiley al klaar? De mijne nog niet, maar het komt goed... morgen eerste werk... 


12 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe lieve kerstkaart.
Ik zal onverwacht toch in Nijkerk geraken, zaterdag. Kijk straks eens naar je andere bericht.
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

Annemarie en Merit zei

Hele lieve kerstkaart Nancy, heel veel plezier dit weekend.
Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Diny zei

Leuk gedaan Nancy!
Veel plezier in Nijkerk.....even een kluspauze nemen is ook goed!
Groetjes Diny

Rosina zei

heel lief dit kerstkaartje Nancy...
veel plezier met je vriendinnen op de beurs in Nijkerk


groetjes en een fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC

gerrie zei

Lief kerstkaartje . Lijkt me heerlijk om naar die beurs te gaan, veel plezier en inspiratie.

Trudy zei

Leuk kerstkaartje en veel plezier in Nijkerk! groetjes Trudy

Marijke zei

Leuk kaartje en zeker veel plezier in Nijkerk!Ik ga dit jaar helaas niet, ik ben jarig dit weekeinde!!Groetjes Marijke.

Margreet zei

Mooi kaartje en veel plezier in Nijkerk.
xxx Margreet

Suzan zei

Prachtig kaartje Nancy!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

SylS creaties zei

Prachtig kaartje met een lief sneeuwpopje!
En ja ik kijk morgen even in het andere draadje. Heb net geprint, geel is op, dat wordt morgen even inkleuren voordat ik mijn naamkaartje lamineer ;-). Maar er wordt dus aan gewerkt.
groetjes,
Syl

martina's kaartjes zei

hele leuke kaart heb je hier !
de embossingmal is van Marianne Design denk ik...
tot morgen,
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs, Martina DT 52 WTC
x

Colien zei

Mooi kerstkaartje, prachtig sfeertje! Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge en veel plezier in Nijkerk.
Grtz Colien (52WTC)