analytics

woensdag 25 april 2018

kleurenkaartenteam - schakel 4 - mosterdgeel en donker grijs

Dag bloggers,

Jawel, we weten het steeds minstens 3 weken vooraf en plots is hij er weer... Was ik gisterenavond nog een communieproject aan het afwerken en er moest nog een kaartje bij een taart gemaakt worden en 'O jee!' het was dan ook nog KKT vandaag... Geen tv-avondje dus maar kaartjes alom.
Mosterdgeel en grijs? Even in mijn voorraad papier gaan kijken en ja hoor! Ik heb er eentje gevonden. Snel even mijn zak van de laatste beurs in duiken want die staat er na anderhalve week nog steeds zoals ik hem zondagavond heb neergezet... En toen was hij er: 'Mr Inspiration', zoals Martina hem zo mooi kan noemen... Ik kocht wat leuke spulletjes om kaartjes te maken om manlief en het werkteam te verrassen... Dit is er dus ééntje dat ik in onze badkamer-in-wording ga zetten dit weekend... Manlief mag af en toe verrast worden hé?

Papier: Bazzil en Action
Stempels: My Favorite Things (en voor de gelegenheid maar 1x gestempeld met zwart, niet helemaal doorgedrukt zodat het toch nog wat 'grijs' lijkt...)


Vanavond maak ik tijd om bij jullie allemaal langs te komen. Benieuwd wat er allemaal in deze kleuren gaat verschijnen.

Hier alvast de lijst met deelnemers. Je kan gewoon op de naam klikken en je komt op de juiste blog, handig, niet?

1.Larissa12.Ellen23.Nicole
2.Margreet13.Ans S.24.Sarah
3.Crea Nancy14.Rosina25.Laurette Paelinck
4.Nelleke15.Petra26.Mariken
5.Jantine16.chantal verhoeven27.Creatiels
6.Nancy 17.Marijke28.els van herck
7.Ger Janne18.Femminde29.Grietje
8.Martina's kaartjes19.Gerrie30.Jolanda S
9.Veerle20.Karin31.Linda Crea
10.! neke21.Colien32.Yvonne van Bruggen
11.Marfien22.Diny33.leny w 


24 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

deze toffe kaart zal jouw handy man vast plezieren!
groetjes
Nancy

martina's kaartjes zei

inderdaad, de tijd vliegt ! heel erg leuk kaartje heb je dan toch alweer uit je mouw geschud... Knappe gast he, die Mister Inspiration... tja, hij is hier al even niet meer geweest (heb ook weer even geen tijd om te knustelen, maar wil hem wel terug vanavond....)
dank je wel om weer deel te nemen met het kleurenkaartenteam ! Zonder deelnemers lukt het niet hé ? =) Super !
Nog een fijne dag en tot de volgende,
grtjs, Martina
x

Mariken zei

Ja, een kaartje voor hardwerkende man is een goeie! Heel stoer en tof, met de gereedschappen erop!

Veerle zei

Heel leuke kaart Nancy. Ik heb er ook 2 weken lang aan gedacht en toen helemaal vergeten dus rush rush ook bij mij. Je bent er heel goed in geslaagd hoor. Groetjes, Veerle

GerJanne zei

Heel gaaf gedaan. Een mannenkaart, daar heb ik nou totaal niet aan gedacht.

Colien zei

Mooie, stoere kaart! En fijn zo'n 'handy man' te hebben, dat verdient zeker een kaartje!
grt Colien

Jolanda zei

stoere mannenkaart!

Marfien zei

Ja ja, we hebben je er in Nijkerk nog aan herinnerd, maar ook hier gister pas aan de slag om het af te werken :-) Leuke stempels heb je gebruikt

!neke zei

Mooie stoere kaart !

Rosina zei

Hele leuke mannenkaart in deze KKT kleurtjes Nancy

groetjes Rosina

chantal zei

Ik kan geloven dat het bij jou zo druk is en je nog gauw een kaart moet maken. Ik vind ze heel leuk geworden, en helemaal in het nu thema
Liefs chantal

Diny zei

Wat een leuk idee voor je werkende man Nancy....heel mooi kaartje!
Groetjes Diny

gerrie zei

Heel stoer kaartje voor je man, leuk gemaakt.
Groetjes, Gerrie.

Marijke zei

Een lief kaartje hoor vind ik voor je mannetje! Een beetje waardering voor zijn harde werken toch? Je kaartje is leuk met die gereedschappen. succes met de verbouwing nog! Groetjes Marijke.

Ans S. zei

Super leuke mannenkaart.

Groetjes Ans

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje om voor je man neer te zetten in de badkamer. Superleuk idee!
xxx Margreet

Petra-loves-paper zei

Wat een stoere mannenkaart , ik vind hem super geslaagd ! Groetjes Petra

Grietje zei

Gave mannenkaart! Goed gelukt in deze kleuren!

Groetjes Grietje

Nicole Parmentier zei

Geweldig mooie mannenkaart dit! (of een hele stoere vrouwenkaart natuurlijk...)

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk om deze kleuren voor een mannen-kaart te gebruiken! Leuk kaartje!
Groetjes, Yvonne

Creatiels zei

een 'stoere'mannenkaart vind ik. Knap gedaan
groetjes
Els

Sarah zei

Heel leuk! Ideaal voor al die klussers bij jou!

Femminde zei

Mooie kaart Nancy!! Net als jij heb ik ook een mannenkaart gemaakt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nelleke zei

Nou jou werken is je beloond een mooie kaart voor je man. En wat ben je druk als ik het zo lees. Lekker genieten van de badkamer en kleindochter. Dat gaat zo snel.. groetjes, Nelleke