analytics

vrijdag 13 april 2018

Tot in Nijkerk dit weekend!

Dag bloggers,


Omdat het morgen de Art Specialy beurs is in Nijkerk, deed ik een paar weken geleden deze oproep. Fijn dat een aantal van jullie hier al op reageerden!

Morgen en overmorgen is het dan zo ver.
Ik stel voor dat zij die blogmaatjes willen ontmoeten tussen 15 en 16u naar de tafels en stoelen gaan aan de achterkant van de beurs. Dan is de middagdrukte voorbij en zullen we elkaar beter vinden.
Als jullie dan allemaal nog een badge of naamkaartje maken met deze leuke smiley op, dan herkennen we elkaar onmiddellijk.
Ben echt benieuwd wie er allemaal gaat zijn en ik hoop dat jullie allemaal een heel fijn weekend hebben!
Reageren mag nog altijd.
Ik zie jullie graag of morgen of zondag verschijnen!



Omdat ik ergens in een reactie las dat er mensen elkaar graag in Nijkerk op de beurs van Art Specialy willen ontmoeten, lanceer ik even deze oproep.
Wie gaat er naar Nijkerk en wil er graag blogmaatjes ontmoeten?
Zelf ben ik er het hele weekend met enkele blogvriendinnen. Dus laat maar weten... Wie gaat wanneer en hoe spreken we af?
Is er in Nijkerk een blogplein of heb ik dat op een andere beurs gezien? Anders moeten we gewoon een herkenbare plaats nemen. Dicht bij de toiletten of het eetkraam achteraan... En niet echt op de middag maar tussen 3 en 4 of zo...
Laat jullie ideeën maar achter en kom zeker nog een keer op vrijdag 13 april kijken om te zien hoe er concreet afgesproken wordt...

Er kwam al een leuk idee, we zullen een naamkaartje opspelden. Wat denken jullie er van om allemaal dezelfde smiley te gebruiken?

Hier is hij dan:
Hij lijkt wel te roepen: Hallo! Ik ben... en ik zoek mijn blogvriendinnen...
Doe er maar iets creatiefs mee...




7 opmerkingen:

Marfien zei

Hoi, hoi, ik hoop er ook te zijn, wil wel iets leren :-)

SylS creaties zei

Ik ben er morgen, naamkaartje ligt klaar. Tot ziens!
groet,
Syl

Nelleke zei

Helaas kan ik morgen niet komen ivm familie omstandigheden. Jammer, maar tot volgend jaar! Groetjes, Nelleke

Rosina zei

veel plezier dit weekend!!!

groetjes
Rosina

GerJanne zei

Ik zou met Nelleke gaan, maar je hebt al gelezen dat we niet komen. Hopelijk volgend jaar.

Nancy zei

Oh, dat is zonde! Hoop niet al te erg... Ik had er zo naar uitgekeken om jullie te ontmoeten!

Nancy zei

Oh Nelleke... wat zonde! Ik hoop dat het niet te erg is;.. Had er echt naar uitgekeken om je te ontmoeten...