analytics

maandag 30 april 2018

een kaart en een taart 194 - Catiana 11

Dag bloggers,

Wat een nachtje... Toen ik om 3u wakker werd, hoorde ik geluid in onze bakamer. Manlief heeft er dit weekend het plafond gestoken en ik hoorde druppen... Het regende binnen. Man wakker gemaakt en na controle bleek dat de dakgoot verstropt zat. Wij in de gietende regen buiten, hij de ladder op, ik met pillamp... de dakgoot was in geen tijd ontstopt en de regen kon weer door de pijp naar beneden...
Maar ik was wakker hé... Man is direct terug in slaap gevallen, ik ben dan maar een tas thee gaan drinken.. TV op, een klein uurtje later terug in bed... Niet meer geslapen en nu op Zombie-modus.
We maken geen van allen de brug naar de feestdag van morgen. Mannen zijn de deur al uit en ik moet ook dringend vertrekken...

En ja, ik moet de KKT-ronde nog steeds doen, maar geen nood... Ik kom nog langs hoor!

Dit weekend werd Catiana 11 jaar en zij houdt enorm van paarden. Voor haar deze taart en kaart...

Papier: Bazzil
Stempel: PSX
Cijfers en letters: Die Namics
Cirkelsnijmallen: Spellbinders




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

7 opmerkingen:

Sarah zei

Succes met je dag na zo' n nacht!
Mooie kaart! X

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is het kaartje en de taart weer ! mooi gedaan
succes met overleven vandaag,
grtjs,martina
x

Mariken zei

Ook van mij sterkte voor vandaag, pfff. En taart en kaart zijn geweldig!

Diny zei

Oei.....wat een nachtbrakerij Nancy.....pas je wel goed op jezelf?
Je kaart en taart zijn weer fantastisch!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Tjee, dat klinkt niet fijn. Succes vandaag met wakker blijven.
Je kaart is mooi en de taart is gaaf!!

Marfien zei

Leuke paardenkaart, mijn kleindochter zou hier ook heeeeel blij mee zijn. Het kaartje voor Zyan vind ik echt gaaf, super voor een 7 jarige knul

SylS creaties zei

Leuke kaart en prachtige taart!
Wat een verhaal! Ik snap zo dat je dan niet gelijk weer kan slapen. Dat missen we als vrouw he, zo'n knopje in je hoofd om kunnen zetten en dan gewoon gaan slapen. We malen maar voort.
groetjes,
Syl