analytics

vrijdag 27 april 2018

Zyan

Dag bloggers,

Met kleindochter Eva op schoot en veel later dan gepland, post ik vandaag mijn bericht. Ik had een ander bericht voorbereid, maar er zaten foto's in en ik wachtte nog even op toestemming om die te posten. Maar de toestemming komt maar niet, dus over naar plan B...

Aan al mijn Nederlandse blogvriendinnen: Een hele fijne Koningsdag gewenst!
Vorige vrijdag was ik met Laura in Bergen op Zoom voor haar verjaardag. Wij gaan dan steeds shoppen ginder en het zag er allemaal mooi oranje uit... Vandaar... Geniet van jullie feestdag! En speciaal voor jullie vandaag ook wat oranje in mijn kaart! haha!!

Zyan doet zijn eerste communie bijna en zijn papa wou voor hem een leuke uitnodiging...
We hebben wat gebrainstormd en deze is het geworde. Een super leuke schudkaart voor een 7-jarige eerste communiekant...

Papier: Bazzil
Golven: Lawn Fawn
Kader: Die Namics
Letters: Die Namics
Boot en ankertje: My favorite Things en Die Namics
Touwtje en schudpareltjes uit voorraad


5 opmerkingen:

Jantine zei

Wat een mooie kaart voor Zyan. Heel leuk met dat schudgedeelte! En bedankt voor je felicitatie met onze koning ;-)
Groetjes,
fijne dag,
Jantine

Sarah zei

Heel leuk! X

SylS creaties zei

Leuk kaartje!
Fijn weekend!
Syl

GerJanne zei

Oh wat leuk! Enig kaartje! Geniet van je weekend!

Iefje Ceulemans zei

Erg leuk kaartje met lekker stoere kleuren! Grtjs Iefje